کد خبر : 1662794 | 28 دی 1398 ساعت 22:26 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان یک تجربه تلخ؛ دفاعیه استیلی و پیروانی

عامل اصلی حذف تیم امید چه بود؟

حمید استیلی و امیرحسین پیروانی دو عضو اصلی کادر فنی تیم امید در گفتگویی ۷۰ دقیقه‌ای با آنتن درباره تیم امید به تفصیل صحبت کردند.

عامل اصلی حذف تیم امید چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی از ابتدای شکل گیری تیم امید به عنوان مدیر اجرایی کنار تیم بود و رفته رفته وظایف او افزایش پیدا کرد. او کم کم در مورد مسائل فنی تیم نیز صحبت می کرد و در نهایت قبول کرد تا تیمی که از ابتدا کنارش بوده و خیلی از تصمیمات با نظر او گرفته شده را خودش به عنوان سرمربی هدایت کند. با این وصف پس از کنار رفتن کرانچار و سپس فرهاد مجیدی، تیم امید ایران با مربیگری استیلی در بازی های آسیایی شرکت کرد و در گروه سوم مسابقات پس از ازبکستان قرار گرفت که یک گل بیشتر از ایران به چین زد تا حسرت رسیدن ایران به المپیک حداقل 48 ساله شده باشد و ما باید 4 سال دیگر برای رسیدن به این رویداد مهم ورزشی صبر داشته باشیم؛ مثل تمام سال هایی که گذشته است.

 

چند روز پس از حذف تلخ تیم امید، حمید استیلی به همراه امیرحسین پیروانی که پس از سرمربی شدن او به تیم اضافه شد و همینطور مهدی حسین پور آنالیزورش به دفتر استودیوی آنتن آمد تا هم در مورد دلایل فنی حذف تیمش صحبت کند و هم سایر مسائل حاشیه ای که طی این مدت با آنها درگیر بوده است.

 

مصاحبه با حمید استیلی و امیرحسین پیروانی با سرعناوین زیر را در ادامه می خوانید.

 

*توضیحات حمید استیلی درخصوص کیفیت بازیکنان تیم امید


*اشکالات ساختاری تیم امید از زبان امیرحسین پیروانی


*دستاورد تیم امید از رقابت های زیر 23 سال جام ملت های آسیا


*آنالیز و تحلیل بازی امیدهای ایران مقابل ازبکستان همراه با مربیان این تیم


*دلیل به کارگیری امید نورافکن  و مهدی خانی در پست در پست های غیر تخصصی


*اطمینان خاطر پیروانی از برد کره جنوبی مقابل ازبکستان


*آنالیز و تحلیل آخرین بازی امیدهای ایران در رقابت های زیر 23 سال آسیا


*اگر استیلی شانس مجدد داشت چه چه تصمیماتی برای تیم امید می گرفت؟


*دفاع پیروانی از عملکرد تیم ملی امید در بازی های آسیایی


*اظهارات پیروانی پیرامون تشکیل تیم ب از بازیکنان فعلی تیم امید

 

 

 


پژمان راهبر: من شخصا از سال 1988 مسابقات مقدماتی المپیک را به یاد می آورم. قبلا شکل برگزاری بازی ها متفاوت بود. به جز یک دوره همیشه تیم هایی پرستاره داشتیم. این دوره را شاید بتوانیم کنار دوره سال 2008 گذاشت که از حیث بازیکن استعداد، مثلا شرایط تیم آقای مایلی کهن سال 2000 را نداشت یا دوره های دیگر که حتی برخی بازیکنان سابقه بازی در تیم ملی را داشتند. حتی دوره گذشته هم بازیکنان بسیار خوبی داشت که چندتای آنها در جام جهانی هم بازی می کردند. سوال این است که آیا شما استعداد را در این تیم می بینید در آینده؟


پیروانی: استعدادهای خیلی خوبی در این تیم بودند. اغلب آنها تجربه حضور در جام جهانی جوانان 2017 را داشتند، اما استعداد برای موفقیت کافی نیست.

 

پژمان راهبر: می خواهم این را بگویم که تیم قبلی اصلا جهانبخش و آزمون را نبردند. سوالم این است که از این جمع بازیکنانی برای آینده فوتبال در نظر بگیریم؟

 

استیلی: صد در صد این بازیکنان آینده فوتبال کشور هستند. شاید 4 سال پیش اسم های بزرگ تری در تیم بودند. می توانیم اسم ببریم از جهانبخش، نوراللهی، ترابی، حسینی، دانشگر و ..... بازیکنان ما از نظر اسمی کمتر بودند ولی می توانند آینده های کشور ما باشند. ما اگر در بحث آموزش بیشتر کار می کردیم، نتیجه متفاوت بود. ما سعی کردیم که در این بازی هم از بازیکنانی استفاده کنیم که درشرایط مسابقه قرار دارند. چرا که فرصت چندانی برای انجام بازی های تدارکاتی نداشتیم. ما در بازی اول اگر کمی شانس داشتیم و شجاعی قدر آن فرصت را می دانست اوضاع خیلی فرق می کرد. شاید جالب باشد که بدانید که 6 نفر از این بازیکن ها برای اولین بار بود که در بازی مقابل ازبک ها کنار هم بازی می کردند.

 

*«دراین لحظه آمار کلی دیدار ایران و ازبکستان روی مانیتور به نمایش در می آید که همانطور که مربیان تیم امید گفته بودند اکثر آیتم ها به نفع ما بوده است که مهم ترین آیتم از نظر امیر حسین پیروانی تعداد پاس های بیشتر در یک سوم زمین حریف و شوت های داخل دروازه است.»

 

پیروانی : نباید شرایط موجود را در نظر بگیریم بلکه کیفیت این تیم را به نسبت 1 ماه گذشته دیدار مقابل همین تیم ببینیم و مشاهد می کنیم که تیم تا چه حد رشد کیفی داشته است.

 

پژمان راهبر: چرا از امید نور افکن و مهدی خانی در پست های غیر تخصصی استفاده می شد

 


استیلی : از این دو بازیکن در 90 در صد بازی های امید در همین دو پست استفاده می شد و خودش هم راضی بود ضمن اینکه من با خود او نیز صحبت کردم و نور افکن خودش مشکلی برای حضور در خط دفاع نداشت و به من گفت من راحتم. مهدی خانی هم در توپ گیری بسیار ماهر بود و دوندگی زیادی داشت که برای قرار گرفتن در این پست بسیار این دو مورد حائز اهمیت است. ما چند بازیکن داشتیم که چند پسته بودند و ما در این بازی قصد داشتیم به دلیل تساوی در دیدار اول از همه پتانسیل خودمان بهره ببریم. ضمن اینکه هوا شرجی بود و ساعت بازی باعث شده بود که باید در تغییرات خیلی دقت می کردیم. ضمن اینکه  تیم حریف 7 تغییر داشت اما شکل و سیستم آنها هیچ تغییری نکرده بود. اگر در بیست دقیقه اول دقت کنید می بینید که ما حتی یک موقعیت به حریف ندادیم اما در بیست دقیقه دوم تا حدی از لحاظ بدنی کم آوردیم و اجازه شوتزنی به حریفمان دادیم

 

پژمان راهبر: آیا از این جمع می توان بازیکنی را نام ببریم که بتواند در آینده یک بازیکن تعیین کننده باشد؟ 

 

 پیروانی: در کل استعداد های خیلی خوبی در تیم داشتیم که اغلب آنها تجربه حضور در جام جهانی 2017 جوانان را داشتند اما استعداد تنها تضمین برای موفقیت نیست و عوامل متعددی باید در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت حاصل شود.


استیلی: این بازیکنان واقعا آینده های فوتبال کشور هستند و اکثر این بچه ها شالوده تیم ملی را در آینده تشکیل خواهند داد. اگر بازیکنان تیم امید سال قبل را ببینید همین بازیکنان جزو بازیکنان شاخص تیم ملی امروز را تشکیل می دهند. فقط باید یاد بگیرند همانطور که من هم در جایگاه خودم در حال فراگیری هستم. ما باید به این بازیکنان آموزش درست بدهیم و آموزش صرفا فنی نیست و این بچه ها باید یاد بگیرند که چطور زندگی کنند و در راهی بیفتند که بتوانند خوب فوتبال بازی کنند و من به شما قول می دهم اگر به این نحو باشد 50 درصد این بازیکنان در آینده ملی پوش می شوند. ضمن اینکه این را هم فراموش نکنیم الان در تیم ملی بزرگسالان میانگین سنی اشان کمتر شده است و ممکن است این باعث شود این بچه ها دیرتر به تیم ملی اضافه شوند.


 پژمان راهبر: شکل اداره فوتبال در بروز استعدادهای ناب فوتبالی و در کل به وجود آمدن یک نسل خوب فوتبالی تاثیر دارد؟


پیروانی: شاید به جرات بتوانم بگویم که ما در پست های تخصصی خودمان به شدت بازیکن با کیفیت کم داریم و علت آن این است که تیم های ملی ما به صورت گلخانه ای انتخاب می شوند و باشگاه ها به جز چند تای آنها، کمک خاصی به این روند نمی کنند و برعکسِ همه جای دنیا تیم ها از بازیکنان تیم های ملی ارتزاق می کنند و این هرم دقیقا در فوتبال ایران برعکس است. خیلی از بازیکنان ما در رده های جوانان مطرح می شوند و باشگاه ها با آنها قرارداد می بندند. که البته این هم در جای خودش بحث خودش را می طلبد که بیشتر به خاطر آن است که مدیران ما امنیت شغلی ندارند و نمی توانند کمکی به این فرایند داشته باشند. نباید فقط فکر نتیجه باشیم. برای مثال حمید استیلی باید 10 تا گلر آماده داشته باشد تا از میان آنها سه تا دعوت کند.

 

 

1470390

 


 استیلی: ببینید دستاورد ما از این تورنمنت یکی دیدار مقابل کره جنوبی بود که در تمام آیتم ها از آنها بهتر بودیم، به جز جنگهای هوایی که آنها دو تا مدافع 1.95 سانتی متری داشتند. من در بازی آخر یک ریسک کردم و شاهین طاهرخانی را بازی دادم که چقدر جواب داد اما من کمتر فرصت آزمایش او را داشتم. شاید اگر در یک دیدار تدارکاتی از او استفاده کرده بودم می توانستم با خیال راحت از نورافکن یک خط جلوتر بازی بگیرم. برای مثال والیبال ما بهترین برنامه ریزی برای رسیدن به این قله را داشت که در فوتبال هم باید از همین الگو استفاده شود. اگر نتیجه محور باشیم قطعا نمی توانیم در رده پایه حرفی برای گفتن داشته باشیم. نتیجه را بیشتر برای رده سنی بزرگسالان دنبالش باشیم اما در رده های پایه به هیچ وجه نباید نتیجه گرا باشیم.


من با آقای مهاجرانی که صحبت می کردم ایشان اعتقاد داشتند که این شکست نبود بلکه بیشتر شبیه حادثه بود. ما با تفاضل یک گل اوت شدیم. گرچه قبول دارم و می پذیرم که اوت شدیم اما آمار نشان می دهد که ما در هر سه بازی نسبت به تیم حریفمان برتری داشتیم.


پژمان راهبر: چرا در بازی مقابل ازبکستان قدر فرصت هایمان را ندانستیم؟


استیلی: ما پیش از این دو بازی مقابل ازبکستان داشتیم که هر دو بازی را هم واگذار کردیم که این تا حدی در روحیه بچه ها بی تاثیر نبود، چون دومین بازی را خیلی بد باختیم و خیلی سخت بود این تیم را برگردانیم. ما به خاطر اینکه بازی اول در تورنمنت از اهمیت بیشتری برخوردار است روی ازبکستان وقت بیشتری را گذاشتیم و خیلی خوب آنها را چه در حمله و چه در دفاع تحلیل و آنالیز کردیم. ما در این فرصت کم بیشتر روی ساختار دفاعی کار کردیم به طوریکه خود ازبک ها در بیست دقیقه اول از نحوه بازی تیم ما متعجب شده بودند. ما به جز دو پاسی که الهیار ساخته و پرداخته کرده بود فرصت های زیادی را از دست دادیم. هم از نظر شوت و سانتر و پاس های کلیدی کاملا به تیم حریف برتری داشتیم.

 


پیروانی: خیلی عوامل در پیروزی در یک بازی موثر است و از بازی در منطقه شرق آسیا و رطوبت که بعضا به 80 درصد می رسید و دمای بالای 30 درجه و همان دو بازی گذشته مقابل این تیم، روی کار تاثیر گذار بود. اگر تیم بتواند که خودش را به یک سوم تهاجمی حریف برساند و در منطقه جریمه حریف ظاهر شود این تیم از نظر تاکتیکی مشکلی ندارد. امری که بارها در این دیدار طبق آمار اتفاق افتاد. اما مسائل روحی روانی و کمبود دیدارهای تدارکاتی در زدن ضربات آخر بی تاثیر نبود.

 

استیلی اینگونه حرف های پیروانی را تکمیل کرد: مهم ترین دلیلی که ما به کره باختیم به خاطر تفاوت فوتبال ما و کره در پیشرفت است که سریعتر از ما هستند. اگر در نیمه دوم بهتر بودیم، تیم بهتر تهییج شده بود ولی کره جنوبی یک سر و گردن از آسیا بالاتر است. ما به دلیل تاکتیک هایی که کره جنوبی استفاده می کرد، سعی کردیم که در میانه زمین پر تعداد باشیم. به همین دلیل مهدی خانی را در میانه زمین بازی دادیم ولی یک شوت از میانه زمین با شوت خوردیم که می شد نخوریم آن گل را. باید این را بگویم که فوتبال ما از کره جنوبی بالاتر است ولی بچه های ما غیرت را معنی کردند. من با این بچه ها قبلا کار کرده بودم و با تمام وجود برای کادر فنی تلاش کردند. اکثر بچه های ما مصدوم بودند. نورافکن، اسماعیلی، محبی، شجاعی و برخی دیگر از بازیکنان مصدوم بودند. مشکل ما این بود که این بازیکنان در برخی از دقایق بازی تمرکزشان را از دست می دادند. باید بررسی کنیم که چرا بازیکنان ما در برخی دقایق بازی تمرکزشان را از دست می دهند.

 


پیروانی در رابطه با دلیل مصدومیت محبی بیان کرد: خب ما محبی را اول به دلیل اینکه نتوانست کارهایی که خواسته بودیم را به نحو احسن انجام دهد و دوم هم به دلیل مصدومیتی که داشت تعویضش کردیم تا برای فوتبال ایران حفظ شود.

 

سوال: شاید قبل از ورود به مسابقات تصور می شد که تیم به صورت دفاعی بازی می کند و به دنبال ضدحملات است ولی در مجموع رویکرد تهاجمی را مشاهده کردیم. چرا این اتفاق رخ داد؟


استیلی: تمرینی که در این زمان داشتیم محدود بود. مهم ترین کار ما شکل تیمی و ساختار دفاعی بود و اینکه فاصله ای بین خطوط دفاعی ما نیفتد. ما دنبال این بودیم که فاصله میان حمله و آخرین دفاع ما بیشتر از 35 متر نباشد. من به مدافعان کناری گفته بودم که در تمام حملات شرکت کند. گفته بودم که فاصله میان هافبک های میانی و کناری ما ایجاد نشود. ما در شکل تیمی خیلی پیشرفت داشتیم. شما باید شکل تیمی ما را ببینید. من فقط در زمان آقای کی روش، چنین ساختاری را دیده بودم که همه بازیکنان برای دفاع می آمدند.


پژمان راهبر: مقاله ای می خواندم در گذشته که شکل بازی ایران را بازسازی کرده بودند. در آن مقاله گفته شده بود که بازیکنان ایران خیلی خطا می کنند و همین اتفاق هم در جام افتاد؛ در بازی اول پنالتی دادیم و گل به خودی هم داشتیم. در این مسابقات هم وقتی برای گل زدن به چین تلاش می کردیم، شجاعی وسط زمین خطا کرد و یک دقیقه وقت بازی از دست رفت. منظورم این است که یک چیزهایی شاید به زمان بیشتری برای یادگیری نیاز دارد؟


استیلی: بله ما اگر بازیکنان را بیشتر در اختیار داشتیم بهتر می شد. فوتبال تهاجمی سخت تر از فوتبال دفاعی است، چون نیاز به حرکت بازیکنان دارد و باید بازی بدون توپ زیاد بشود. در تیم کره جنوبی، وقتی یک بازیکن صاحب توپ می شد، سه بازیکن برای گرفتن توپ حرکت می کردند و این دست بازیکن صاحب توپ را برای پاس دادن زیاد می کند. من در مجموع خیلی از عملکرد تیمم راضی نیستم ولی تا حدودی توانستند در انجام کارهای تاکتیکی در بخش هجومی موفق باشند. ما در سه بازی 60 ارسال داشتیم که خیلی زیاد است. ما در سه بازی 49 شوت زدیم. حالا کیفیت سانتر و کیفیت شوت خیلی مهم است که باید قبل از رسیدن به رده امید یاد گرفته شود.


پیروانی در این لحظه وارد بحث شد و به آماری که در دیدارهای ایران مقال رقبا ثبت شده است، اشاره کرد. مربی تیم ملی در این قسمت معتقد بود که در بازی با کره جنوبی، شکست در دوئل های هوایی یکی از دلایل باخت به این تیم بوده است. این بحث به اینجا ختم شد که کیفیت و مهارت فردی بازیکنان تیم حریف از بازیکنان تیم ایران برتر بوده است و پیروانی و استیلی تاکید داشتند که در پیاده سازی استراتژی و تاکتیک موفق عمل کرده اند.

 

 

 

 


پژمان راهبر: برویم سراغ بازی بعدی؛ صادقانه چقدر امیدوار بودید که کره جنوبی، موفق به شکست ازبکستان بشود؟

 

پیروانی: من بارها خدمت آقای استیلی گفتم، که کره جنوبی ازبکستان را می برد، چون در فاز دفاعی خوب نبودند. ما اگر در ابتدای بازی به چین گل می زدیم، شاید 6 گل به این تیم می زدیم. من تمام صحنه های بازی را حفظ هستم و واقعا از گل نزدن ها اعصابم به هم ریخته است.

 

استیلی: ما در بازی با چین تغییر سیستم دادیم. چین در کناره ها خیلی مشکل داشت و به همین دلیل سیستم را 3-3-4 کردیم. چیزهایی که می خواستیم را به بچه ها انتقال دادیم و بچه ها خوب فهمیدند که چه کاری باید انجام می دادند. در بازی هم دیدید که ما تا دقیقه 40 باید سه، چهار گل می زدیم. در این بازی زمان که از دست می رفت، استرس بیشتر می شد. در نیمه دوم یک گل زدیم ولی موقعیت هایی را هم از دست دادیم. ضمن اینکه موقعیت هایی به حریف دادیم. باید بگویم شاهین طاهرخانی خیلی خوب بازی کرد و می تواند آینده فوتبال کشور باشد.

 


پژمان راهبر: اگر بازی با چین منجر به صعود می شد، آیا باز هم نورافکن را در پست هافبک میانی بازی می دادید و طاهرخانی را در دفاع میانی استفاده می کردید؟


استیلی: صد در صد همین روش را ادامه می دادیم.

 

پیروانی: شاید اگر از اول می دانستیم، اینطور بازی می کند، از بازی اول این تصمیم را می گرفتیم.

 

پژمان راهبر: خب با این وصف می توان گفت که شما روی ایده ای که داشتید، پافشاری نکردید؟


پیروانی: خب این به کیفیت تیم ها هم بستگی دارد. ریسک این تصمیم مقابل تیم های ازبکستان و کره جنوبی بیشتر بود.


پژمان راهبر: در بازی با چین خیلی هواداران فوتبال در ایران نگران و عصبانی شده بودند؛ با این حال استحقاق زدن سه گل را داشتیم.


استیلی: بله ما آمار خوبی هم داشتیم و 25 شوت زدیم.

استیلی سپس با اشاره به شکاری گفت که به دلیل مصدومیت از او در بازی آخر استفاده نکرده و دلفی هم به دلیل آسیب دیدگی همراه با تیم به تایلند نرفته است.

مربی تیم امید سپس به موقعیتی که قائدی از دست داد، پرداخت و اضافه کرد: خب مهدی خیلی به خاطر این مسئله گریه کرد. مهدی برای ما خیلی خوب بازی کرد. آنجا شرایط آب و هوایی خیلی سخت و دشوار بود ولی مهدی هر وقت وارد زمین شد، با تمام وجودش بازی کرد.

 

 

 

بحث بعدی در رابطه با آمار تیم ایران در دیدار برابر چین بود که در این بخش هم استیلی و پیروانی به برتری عددی تیمشان اشاره کردند.

 

پژمان راهبر: آقای استیلی ما یک تورنمنت ناکام را پشت سر گذاشتیم. آقای پیروانی هم چنین تجربه ای را دارند. ما یک دوره دیگر پیش رو داریم ولی با این وضعی که از نظر پرورش بازیکن داریم، می توانیم بگوییم کار سختی داریم. دوست دارم در این بخش در رابطه با تجربه ای که داشتید، صحبت کنید. اینکه اگر به عقب برگردید، چه کاری را انجام می دهید و چه کاری را انجام نمی دهید؟


استیلی: اولین معیار بازیکن است. باید برنامه ریزی داشته باشیم. الان من که این تورنمنت را پشت سر گذاشتم، تصمیمات اشتباهی هم داشته ام. اگر به عقب برگردم، شاهین طاهرخانی را در بازی با قطر استفاده می کردم تا با اطمینان بیشتری از او در بازی های اصلی استفاده کنم. افراد زیادی در کنار من بودند و همه چیز را پیش بینی کرده بودیم. ما حتی آشپز هم با خودمان برده بودیم و همه چیز برایمان فراهم بود. مهم ترین چیز برای ما زمان بود. این زمان دیگر برنمی گردد. به خصوص هفته های آخر. من مدام اصرار می کردم که لیگ را تعطیل کنید تا من 45 روز بازیکنان را داشته باشم ولی نشد. لیگ ما هم دیر شروع شد و ما خیلی ضرر کردیم. زمانی که در حال اعزام به قطر بودیم، آلودگی هوا به ما کمک کرد تا بازیکنان استقلال و سپاهان را داشته باشیم. قطعا اگر به عقب برگردم، تصمیمات دیگری می گیرم. ما تجربیات بسیار گرانبهایی از این مسابقات به دست آوردیم. از تمام باشگاه ها هم تشکر می کنم که بازیکنانشان را در اختیار ما قرار دادند.

 

پژمان راهبر خطاب به پیروانی: تیم پیشرفت خوبی با شما داشت. نباید این را فراموش کنیم که تیم ما در میان 4 تیم پایانی مسابقات بود. می خواهم این را بپرسم از شما که چون نتیجه به دست نیامده، هنوز هم از عملکردتان دفاع می کنید.


امیرحسین پیروانی: سوال شما را از چند منظر می توانیم جواب بدهیم. ما باید بپذیریم که نتیجه نگرفتیم. ببینید ما الان اینجا هستیم. اگر ما واقعیت فوتبال را می خواهیم و دنبال پیشرفت هستیم، باید کارهایی انجام دهیم که از این به بعد موفق باشیم. ما آمار خوبی داشتیم ولی نتیجه نگرفتیم. تیمی که الان دست آقای عبدی است، باید برای المپیک 2024 تلاش کند. باید حواسمان به این تیم باشد. موضوع مهم این نیست که تیم امید نباید مدام میان مربیان مختلف دست به دست بشود. دوستانی که در فدراسیون فوتبال تصمیم ساز هستند، بیایند و برنامه محور عمل کنند. اگر بخواهیم موفق باشیم، باید برنامه ریزی و کادر خوبی داشته باشیم و تیم آقای عبدی را مدیریت کنیم که تا به مسابقات المپیک 2024 برسیم.

 

 

 


پژمان راهبر: آیا می توانیم از تیمی که شما به تایلند بردید، یک تیم B بسازیم؟


پیروانی: طبیعی است که این تیم با ترمیم چند پست می تواند تیم خوبی باشد. 4 یا 5 بازیکن به این تیم اضافه شود، حتی می تواند رقیب تدارکاتی خوبی برای تیم بزرگسالان باشد.

 

حرف های پایانی استیلی: تشکر می کنم از برنامه آنتن که این فرصت را برای ارائه آمار به ما داد. من همیشه جوابگو هستم و می دانیم که باید به مردم احترام بگذاریم. من در جایگاهی که هستم، جوابگو هستم ولی با احترام. برای من احترام خیلی مهم است. همکاران من این را می دانند. بازیکنان من در مسابقات سرشان را برای تیم گذاشتند. برای من صداقت و عدالت مهم است و سعی کردیم بهترین تصمیم را بگیریم. خسته نباشید میگویم به بازیکنانم؛ به خصوص آنهایی که روی نیمکت بودند. از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که تا جایی که توانستند حمایت کردند. از وزیر هم باید تشکر کنم و همینطور همراه اول که در زمان کمی اسپانسر ما شدند. از آقای جهرمی هم تشکر می کنم. ضمن اینکه باید از آقای تاج تشکر کنم که هر چه در توانشان بود، انجام دادند.

 

پژمان راهبر: دستمزد گرفته اید؟


استیلی: من دو سال است که کنار تیم بوده ام ولی هیچ پولی نگرفته ام. البته می دانم که فدراسیون حق و حقوق ما را می دهد.
 

حرف های پایانی امیرحسین پیروانی: خدا را گواه می گیرم که من و همکارانم تمام تلاشمان را کردیم. اگر این نتیجه مورد رنجش شده، از همه صادقانه عذرخواهی می کنیم. نشد؛ قسمت نبود.

 

پژمان راهبر: بهتر است شما تجربیاتی که از این دوره کسب کرده اید را بنویسید تا در آینده مسیرهای تکراری اشتباهی تکرار نشود. ممنونم از شما که در این برنامه شرکت کردید.

 

دیدگاه‌ها