کد خبر : 1662829 | 29 دی 1398 ساعت 09:05 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

حبیب‌زاده: پولی از ملی‌پوشان گرفته نمی‌شود

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: شرایط سخت مالی به شکلی است که امکان دارد تیم‌های مردان و بانوان ایران با حداقل نفرات در رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شوند.

حبیب‌زاده: پولی از ملی‌پوشان گرفته نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بهنام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره هزینه سنگین اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان در کره جنوبی و همچنین انتخابی المپیک در تایلند که در فروردین ماه خواهد بود، اظهار داشت: اعزام تیم‌های ملی مردان و بانوان به مسابقات تیمی قهرمانی جهان در کره ‌جنوبی نزدیک به 600 میلیون تومان هزینه دارد. اگر تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در پرتغال نیز که چند روز دیگر برگزار می‌شود، موفق به کسب سهمیه نشود، یک اعزام نیز به تایلند خواهیم داشت که پس از مسابقات کره جنوبی است و 300 میلیون هزینه خواهد داشت.

 

وی افزود: پیشنهادی که قرار است این هفته در جلسه هیئت رئیسه مطرح شود، این که با توجه به هزینه سنگین اعزام به کره جنوبی اگر تیم با 3 نفر اعزام شود، هر کدام از ملی‌پوشان که می‌توانند، برای خود یک اسپانسر فراهم کنند و به این ترتیب بخشی از هزینه اعزام جبران شود. در واقع قرار نیست از ملی‌پوشان پولی بگیریم و اگر آنها این کار را انجام بدهند، کمک به اعزام حداکثری‌ تیم ملی کرده‌اند. به هر حال تصمیم‌گیری در این باره در جلسه هیئت رئیسه صورت می‌گیرد.

 

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: هزینه‌ها واقعاً زیاد است و حتی امکان عدم اعزام نیز وجود دارد. به هر حال شرایط اقتصادی کشور به شکلی است که شاید با حداقل نفرات یعنی 3 بازیکن در بخش مردان و 3 بازیکن در بخش بانوان را به کره جنوبی اعزام کنیم، اما اگر شرایط مالی مساعد شود، می‌توانیم تعداد اعضای هر تیم را به 4 بازیکن افزایش بدهیم.

 

حبیب‌زاده عنوان کرد: در مسابقات تیمی قهرمانی جهان 72 کشور حضور دارند که 20، 30 درصد آنها با ترکیب کامل می‌آیند و سایر تیم‌ها با حداقل نفرات حضور دارند. به هر حال امیدوارم شرایط مالی به گونه‌ای باشد که تیم‌های ملی با بهترین شرایط و با بیشترین نفرات به کره جنوبی اعزام شوند. همچنین امیدوارم تیم مردان در مسابقات انتخابی المپیک در پرتغال موفق به کسب سهمیه شود. کار بسیار سختی پیش‌روی ملی‌پوشان وجود دارد، اما اگر موفق به این کار شوند، هزینه اعزام به تایلند در فروردین ماه نیز بسیار کاهش خواهد یافت و به شخصه با توجه به توان بچه‌ها، به تیم ملی امیدوارم.

 

 

دیدگاه‌ها