کد خبر : 1662830 | 29 دی 1398 ساعت 09:09 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خنت با سانتر محمدی؛

میلاد هم مثل مهرداد پاس گل داد

مدافع چپ ایرانی خنت روی یکی از گل‌های تیمش در جریان برتری مقابل ماسکرون موثر بود.

میلاد هم مثل مهرداد پاس گل داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و دوم ژوپیر لیگ بلژیک شنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها تیم خنت با بهره‌مندی از میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی، از ساعت ۲۳ در استادیوم قلامکو آرنا میزبان تیم رده دهمی رویال ماسکرون بود.

 

تیم خنت تا دقیقه ۷۵ با نتیجه ۲ بر یک از رویال ماسکرون جلو افتاد و درآستانه برتری خانگی قرار داشت، اما نمایش موثر میلاد محمدی، پیروزی خنت را پُرگل‌تر کرد.

 

محمدی در دقیقه ۷۷ در سمت چپ زمین توپ را در اختیار گرفت که ارسال پای چپ بی نقص او به محوطه جریمه رویال ماسکرون را جوناتان دیوید تبدیل به گل کرد تا دومین پاس گل مدافع چپ ایرانی خنت در این فصل ثبت شود.

 

یاران محمدی روند یک تساوی و یک پیروزی اخیرشان را این هفته هم ادامه دادند و توانستند به برتری ۳ بر یک مقابل رویال ماسکرون دست پیدا کنند تا ۴۲ امتیازی شوند و بالاتر از شارلروا در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.

 

میلاد محمدی در حالی توانست یکی از پاس گل‌های تیمش در جریان برتری برابر ماسکرون را بدهد که مهرداد محمدی، برادر او نیز ساعاتی قبل در لیگ برتر پرتغال موفق شده بود یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا شنبه شب خاطره انگیزی برای این دو برادر لژیونر ایرانی رقم بخورد.

 

1470601

دیدگاه‌ها