کد خبر : 1662873 | 29 دی 1398 ساعت 12:07 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر اعتراض کرد، رییس AFC قول پیگیری داد

تماس تلفنی وزیر با شیخ‌سلمان؛ رای تغییر می‌کند؟

وزیر ورزش در تماس تلفنی با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض شدید خود را به گوش شیخ سلمان رساند.

تماس تلفنی وزیر با شیخ‌سلمان؛ رای تغییر می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، در ماجرای سلب میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش هم موضع مشترکی با باشگاه‌ها داشت و به انصراف از مسابقات در صورت اصرار AFC به تصمیم خود تاکید کرد. 


به نظر می رسد وزیر ورزش به نامه نگاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون آسیا اکتفا نکرده و خودش برای حل و فصل ماجرا دست به کار شده است. 


مسعود سلطانی‌فر که طبق گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال چند روز قبل به صورت کتبی به کنفدراسیون آسیا تضمینی را بابت امنیت تیم های خارجی در ایران داده بود، در تماسی تلفنی با شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعتراض شدید به تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون گفت: ایران کشوری امن و مقتدر است. همانطور که نامه شرکت هواپیمایی کشور در اختیارتان قرار گرفت، هیچ مشکلی در امنیت تردد هوایی نداریم. علاوه بر آن تضمین امنیت تیم‌هایی که میهمان فوتبال ایران با من خواهد بود.

 

 

1470667

 

وزیر ورزش در بخش دیگری از صحبت های خود در انتقاد از سیاست های AFC عنوان کرد: به نظر می‌رسد تصمیمات کمیته مسابقات شما تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه و مخالف کشور است و در کمال تعجب شاهد چنین رفتاری با پر طرفدارترین و محبوب ترین تیم‌های آسیا هستیم.


در شرایطی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان بالاترین مسئول ورزشی در ایران به شیخ سلمان تضمین داد که امنیت تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا بعد از ورود به خاک ایران شخصا برعهده او خواهد بود، از رییس AFC هم قول گرفت که در این زمینه مساعدت به خرج دهد. 


رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به وزیر ورزش و جوانان ایران قول داد تصمیم کمیته مسابقات مبنی بر برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف را مجددا بررسی کند.


در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران هم رسما تاکید کرده در صورت عدم تغییر در تصمیم AFC تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند، باید دید تماس تلفنی وزیر ورزش با شیخ سلمان چقدر می تواند معادلات قبلی را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها