کد خبر : 1662901 | 29 دی 1398 ساعت 14:46 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب و شلیک شصت گلوله در الجوهرة الزرقاء

مردی که با کلاشینکف به ورزشگاه رفت!

گزارش‌های رسانه ای حاکی است که در استادیوم " الجوهرة الزرقاء" متعلق به باشگاه الهلال سودان در آخرین ساعات عصر جمعه در معرض یورش شدید و ناگهانی یک فرد مسلح قرار گرفت.

به گزارش" ورزش سه" و بر اساس گزارشی که روزنامه " کفر و وتر" منتشر کرد، ساعت ده شب جمعه ورزشگاه الهلال مورد حمله قرار گرفت و یک جوان مسلح 60 گلوله هوایی به سمت رهگذران و داخل استادیوم با اسلحه کلاشینکف شلیک کرد.  

 

 

1470705

 

این روزنامه همچنین نوشت که نیروهای پلیس و امنیتی ورزشگاه الهلال موفق به دستگیری فرد مسلح شده و او را به مکانی امن در ورزشگاه برده اند. این گزارش تاکید کرد که نخستین اظهارات متهم که باخیت یوسف آدم نام دارد و توضیحات او این بوده که به مصرف الکل اعتیاد دارد اما تا زمان انتشار این گزارش چیزی در مورد دلایل تیراندازی اش نگفته است.


الهلال سودان در پنجمین مرحله از دور گروهی لیگ قهرمانان آفریقا در 25 ماه ژانویه باید به مصاف تیم پلاتینیوم زیمبابوه برود. این تیم در آخرین بازی مرحله گروهی باید روز اول فوریه در همین ورزشگاه به مصاف الاهلی مصر برود. آبی های سودان در حال حاضر در رده سوم گروه دوم لیگ قهرمانان آفریقا و پایین تر از ستاره ساحلی تونس و الاهلی مصر و بالاتر از پلاتینیوم زیمبابوه قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها