کد خبر : 1662902 | 29 دی 1398 ساعت 14:34 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و تکرار حرکت پرحاشیه در برنابئو

گرت بیل دیشب هم ترک عادت نکرد و پیش از اتمام بازی رئال، سانتیاگو برنابئو را ترک کرد.

گرت بیل و تکرار حرکت پرحاشیه در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو میزبان سویا بود و در دیداری جذاب و نفسگیر توانست 2-1 به پیروزی دست یابد. گرت بیل با تصمیم فنی زیدان در فهرست 18 نفره این بازی قرار نداشت و همراه با دیگر غایبان رئال در برنابئو حاضر شده بود تا تلاش هم تیمی هایش را از نزدیک تماشا کند.

 

 

1470707

 

 

بازی به دقیقه 82 رسیده بود و رئال 2-1 پیش بود که گرت بیل از جای خود بلند شد و ورزشگاه را ترک کرد. این برای چهارمین بار در فصل جاری بود که بیل پیش از اتمام بازی اقدام به ترک ورزشگاه می کرد؛ آن هم در حالی که برتری رئال شکننده بود و هر لحظه امکان داشت سویا گل تساوی را به ثمر برساند.برابر رئال بتیس، لگانس و گالاتاسرای نیز این اتفاق تکرار شده بود.

 

طبق قانون باشگاه، بازیکنان غایب به هنگام بازی های خانگی باید در برنابئو حاضر باشند و تا دقیقه 80 نیز حق ترک ورزشگاه را ندارند و در غیر این صورت جریمه خواهند شد. بیل در هر 4 بازی فوق بعد از دقیقه 80 برنابئو را ترک کرده و به همین دلیل هیچ جریمه ای شامل حال او نمی شود؛ با این حال رسانه های اسپانیایی به خاطر این حرکت، بارها از او انتقاد کرده اند. ستاره ولزی اما بی توجه به تمام انتقادها، همچنان ترک عادت نمی کند.

 

 

1457445

دیدگاه‌ها