کد خبر : 1662938 | 29 دی 1398 ساعت 17:05 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

شریفات: شبیه مارکوپولو نمی‌توانم یک جا بمانم

اسماعیل شریفات در گفتگویی به دلایل تغییرات پیاپی تیم‌های خود طی فصول اخیر پرداخت.

شریفات: شبیه مارکوپولو نمی‌توانم یک جا بمانم 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نیم فصل حضور در پیکان، اکنون اسماعیل شریفات به عنوان بازیکن سابق استقلال بار دیگر در نقل و انتقالات زمستانی دست به تغییر تیمش زده و اینبار راهی شاهین بوشهر شده است.


او درباره اولین حضور با پیراهن شاهین بوشهر در لیگ برتر و تساوی مقابل شهرخودرو گفت: بازی خوبی را مقابل شهر خودرو انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم مهدی رحمتی خیلی خوش شانس بود که ضربه‌ای که من زدم در دقایق پایانی به تیر دروازه برخورد کرد. خیلی دوست داشتم در این بازی گل سه امتیازی بزنم و به شاهین کمک کنم اما گویا قسمت نبود.

 

مهاجم شاهین درباره عملکرد شهر خودرو برابر شاهین قعرنشین گفت: آنها هم خوب بازی کردند اما به این توجه کنید شما از دقیقه 20 بازی 10 نفره بودید و فشار زیادی بر تیم ما وارد شد.

 

شریفات در مورد اینکه چرا اینقدر تیم‌هایش را تغییر می‌دهد گفت: مانند مارکوپولو شدم و نمی‌توانم یکجا بمانم. در پیکان بازی می‌کردم ولی آن بازی که خودم دوست داشتم که از آن لذت ببرم نبود همه‌اش پنج دقیقه یا 10 دقیقه‌ های آخر بازی می‌کردم به همین دلیل با آقای فرکی صحبت کردم و ایشان خیلی کمک کرد تا به شاهین بروم.

 

شریفات در مورد اینکه آیا شاهین در لیگ برتر خواهد ماند گفت: شاهین لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد فراموش نکنیم که شهر خودرو نماینده ایران در آسیا است اما ما مقابل آنها خیلی خوب بازی کردیم مطمئن باشید در بوشهر به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و با دو – سه برد متوالی همه چیز درست خواهد شد.

دیدگاه‌ها