کد خبر : 1662948 | 29 دی 1398 ساعت 17:22 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پایان کابوس 19-2018؛ رئال حریف می طلبد

رئال مادرید با زیدان حالا می تواند از هر چالشی سربلند خارج شود و روزهای کابوس وار فصل گذشته را به دست فراموشی سپرده است.

پایان کابوس 19-2018؛ رئال حریف می طلبد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل را چندان خوب شروع نکرد و به خصوص پس از دو شکست 3-0 در زمین پی اس جی و 1-0 برابر مایورکا تردیدها نسبت به زیدان و تیمش اوج گرفت. بسیاری تصور می کردند که زیدان در دومین مقطع حضورش روی نیمکت رئال، به ته خط رسیده و مورینیو یا یک مربی دیگر باید جایگزین او شود اما همه چیز از بازی با گالاتاسرای در استانبول شروع شد. رئال با تک گل کروس توانست حریف ترک را شکست دهد و از بازی با مایورکا دیگر رنگ شکست را ندیده است.

 

1470544

 

 

کهکشانی ها توانستند از آزمون های دشواری چون مستایا والنسیا، نوکمپ بارسلونا و نیز فینال سوپرکاپ برابر اتلتیکو سربلند خارج شوند. رئال دقیقه 91 توسط کریم بنزما توانست گل تساوی را به والنسیا بزند و در نوکمپ بازی کاملا برتری نسبت به بارسا ارائه داد؛ هرچند نتیجه پایانی تساوی بدون گل بود. رئال در ضیافت پنالتی های فینال سوپرکاپ نیز 4-1 بر اتلتیکو غلبه کرد و روند خوبش را با برتری شب گذشته 2-1 بر سویا تکمیل کرد.

سه امتیاز برابر سویا وقتی با ارزش تر جلوه می کند که بدانیم رئال، سرخیو راموس، ادن هازارد، کریم بنزما، گرت بیل و فده والورده را در اختیار نداشت اما به لطف دبل کاسمیرو و استحکام دفاعی خود توانست پیروز میدان لقب بگیرد.

پس از گل دقیقه 93 کریم بنزما به والنسیا، رئال مادرید هشت گل دیگر به ثمر رسانده و همگی توسط مدافعان و هافبک ها به ثمر رسیده است. رئال با زیدان حالا در هر زمینی و برابر هر حریفی می تواند  نبردی پایاپای ارائه دهد و فصل کابوس وار 19-2018 را کاملا به دست فراموشی سپرده است.

 

 

1470530

دیدگاه‌ها