کد خبر : 1662953 | 29 دی 1398 ساعت 18:03 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی‌فر: عدالت را در دربی گیلان ندیدیم

سرمربی داماش گیلان اعتقاد دارد تیمش شایستگی کاملی برای پیروزی در دربی گیلان داشت اما در نهایت با بدشانسی به تساوی رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان در زمین خانگی خود بارها در آستانه گشودن دروازه ملوان پیش رفت اما بدشانسی و فرصت سوزی‌های پیاپی بازیکنان این تیم مانع از دستیابی آنها به پیروزی شد. مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش درباره این دیدار گفت: ابتدا باید از هواداران تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این شرایط جوی و هوای بارانی حامی بزرگی برای ما بودند و 90 دقیقه به تیم لطف داشتند. مطمئنا در آینده تلاش بیشتری خواهیم داشت تا این محبت آنها را جبران کنیم و ناراحتم از این بابت که نتوانستیم آنها را با خوشحالی برد بدرقه کنیم.


سرمربی داماش درباره عملکرد تیمش گفت: کسانی که بازی را دیدند می‌توانند شهادت دهند که حاکم مطلق بازی بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن سود ببریم. بعد از فرصت‌هایی که در نیمه اول از دست دادیم، امیدواری زیادی داشتیم که در نیمه دوم شرایط تغییر کند و به پیروزی دست پیدا کنیم که در نهایت اینچنین نشد و به نظرم عدالت فوتبال در این بازی رعایت نشد و با بدشانسی به تساوی رضایت دادیم.

 

1470768


ربیعی فر درباره ضعف تیمش در گلزنی گفت: این مساله‌ای است که از ابتدای فصل شاهد آن بودیم و باید روی آن کار بیشتری انجام شود. بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا با تمرکز و دقت بالاتر بتوانیم از فرصت‌ها سود ببریم. ما به این هواداران دین داریم و هیچ وقت نباید آنها را ناامید کنیم و امیدوارم در ادامه فصل شرایط تغییر کند و بتوانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها