کد خبر : 1662958 | 29 دی 1398 ساعت 18:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: هیچ رقابتی با مگوایر ندارم

مدافع لیورپول می‌گوید جدال لیورپول و یونایتد جدال دو مدافع گران‌قیمت دنیا نیست و آنها رقابت شخصی با هم ندارند.

فن دایک: هیچ رقابتی با مگوایر ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دو سال پیش ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی ساوتهمپتون را با ۷۵ میلیون پوند به خدمت گرفت. این بازیکن در آن زمان تبدیل به گرانترین مدافع جهان شد و این برچسب روی او زده شد تا اینکه هری مگوایر تصمیم به حضور در یونایتد گرفت. 

بازیکن لسترسیتی در حالی به یونایتد پیوست که به یک مدافع تراز اول در فوتبال انگلیس تبدیل شده بود. او عملکرد درخشانی در لستر داشت. یونایتد برای این بازیکن ۹۰ میلیون یورو هزینه کرد تا رهبری خط دفاعی تیمش را بر عهده بگیرد و دوباره بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و لقب گرانترین مدافع جهان به این بازیکن رسید. 

 

 

1469240

 

 

در آستانه تقابل این دو بازیکن در بازی امشب لیورپول و یونایتد، ویرژیل فن دایک گفت: «من هیچ رقابتی در این دیدار با هری مگوایر ندارم. ما هر دو بازیکنانی هستیم که به شرایط تیممان فکر خواهیم کرد و این جور صحبت‌ها برای رسانه‌هاست که به مقایسه می‌پردازند. هر کدام از ما دوست داریم کارهای دفاعی خودمان را انجام دهیم. قیمت بازیکنان در زمین بازی تاثیری ندارد و این شرایط تیم است که باعث موفقیت می‌شود. من در بازی برابر یونایتد هم مثل بازی‌های دیگر به دنبال این هستم که دروازه تیمم بسته بماند و بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. »

 

زمانی که فان دایک به لیورپول آمد، آلن شیرر عنوان کرد این بازیکن ارزش پولی که لیورپول برای او پرداخت کرده را ندارد ولی فن دایک با عملکرد خوب خود نشان داد شیرر اشتباه می‌کند و اکنون نیز چنین صحبت‌هایی علیه هری مگوایر زده می‌شود. 

مدافع لیورپول در پایان گفت:« راه حل خیلی آسان است. شما نباید به صحبت‌ها گوش دهید. من هیچ صحبتی برایم مهم نبود و فقط به شرایط تیم فکر می‌کردم و دیگر حرفی از قیمت درباره من زده نشد.»

دیدگاه‌ها