کد خبر : 1662978 | 29 دی 1398 ساعت 19:20 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم!

ربیعی می‌گوید باوجود شکست مقابل قشقایی اما این تیم در بازی های آینده به مسابقات بازخواهد گشت.

ربیعی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی مقابل قشقایی که با شکست به پایان رسید، گفت: ابتدا به تیم قشقایی خسته نباشید می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. بازی دو بخش داشت؛ نیمه اول ما مسلط بودیم و چند موقعیت را تبدیل به گل نکردیم و فقط یک بار گل زدیم اما در نیمه دوم بازی را خوب شروع نکردیم و بچه ها فکر می کردند بازی را با پیروزی تمام می کنند. نمی گویم حریف را دست کم گرفتیم اما مثل همیشه نبودیم. این باخت را برای تیمم کاملا به موقع می دانم و الان برای ما هشدار بود که قطعا برای یک تیم در این مقطع به نظر من خوب است.

 

وی ادامه داد: شاید یک فرصت سوزی بزرگ بود اما قطعا در بازی های آینده به روند خوبمان بر می گردیم. این بازی را از دست دادیم اما در یک بازی دشوارتر جبران می کنیم. باید روی یکسری بخش ها کار کنیم. این قاعده فوتبال است که اگر فرصت سوزی کنید زمان و شانس را به تیم حریف می دهید که بتواند از این شانس ها استفاده کند. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. در دفاع ایراداتی داشتیم و در کل روز بد ما بود اما این عملکرد واقعی ما نیست و در گذشته بهتر بوده ایم.

 

سرمربی مس در خصوص داوری هم اظهار داشت: یک مقدار به نظرم تصمیمات جزیی داور نقش داشت و باید فیلم را ببینم. آقای زاهدی فر از داوران با تجربه هستند و بازی را مدیریت کردند اما به نظرم با کمک دوم خود اختلاف نظر داشتند. کارشناسان داوری باید کارشناسی کنند اما با برخی تصمیماتی که کمک داور گرفت هم عقیده نیستم. در نیمه اول موقعیت تک به تک ما را آفساید گرفت و گل قشقایی هم که روی اوت دستی به ثمر رسید باید به سود ما اوت اعلام می شد. با این حال این شکست را قبول دارم و کسی را مقصر نمی دانیم. از هواداران هم تشکر و عذرخواهی می کنم که امروز حضور پر شوری در ورزشگاه داشتند اما نتوانستیم پیروزی را به آن ها هدیه بدهیم.

دیدگاه‌ها