کد خبر : 1662990 | 29 دی 1398 ساعت 20:27 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: کاش فصل از امروز آغاز می شد

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد بازیکنانش مقابل اودینزه رضایت دارد.

پیولی: کاش فصل از امروز آغاز می شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و در چهار بازی اخیر صاحب سه پیروزی و یک تساوی شده، امروز نیز با گل لحظات پایانی آنته ربیچ در نهایت 2-3 اودینزه را مغلوب کرد. استفانو پبولی در اظهارنظری عجیب مدعی شد ای کاش فصل از امروز برای روسونری آغاز می شد.

 

استفانو پیولی گفت: " اگر فصل ما امروز و از این مسابقه آغاز می شد این فوق‌العاده بود. ما یک هفته سخت و شرایط دشواری را پشت سر گذاشته و شاید اودینزه بیش از هر رقیب دیگری برای ما مشکل ایجاد کرد.

 

1470763

 

در شروع کار کمی تنش وجود داشت و اودینزه زود به گل رسید. ما به آنها اجازه دادیم تا از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرند. من بازیکنی مثل ربیچ را وارد زمین کرده و تصورم این بود که سرعت او تغییر ایجاد می کند و او بابت تاثیرگذاریش سزاوار تمجید است. من 19 بازیکن برای فهرست اولم دارم، وظیفه مربیان است که بازیکنان را بازسازی کنند. ما باید اینگونه ادامه دهیم زیرا ژانویه برای آینده ما بسیار مهم خواهد بود.

 

درخشش تئو هرناندز؟ "من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در کنار آنتونیو کابینی بازی کنم، بنابراین می توانم مدافعان کناری باکیفیت را شناسایی کنم. من هر روز در تمرینات او را به سمت جلو سوق می دهم، زیرا معتقدم تئو هرناندز می تواند به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شود. اگر تئو اینگونه ادامه دهد، باید از سوی سرمربی تیم ملی نیز مورد توجه واقع شود."

دیدگاه‌ها