کد خبر : 1663001 | 29 دی 1398 ساعت 20:58 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

به پیشواز فصل 2020؛

هشدار به رقبا؛ سوپرهمیلتون آماده فصل جدید فرمول1

لوییس همیلتون به رقبایش هشدار داد که فصل 2020 را با تلاشی مضاعف و در سطحی بالاتر از فصل‌های قبل آغاز خواهد کرد.

هشدار به رقبا؛ سوپرهمیلتون آماده فصل جدید فرمول1

 

 

به گزارش "ورزش سه"، لوییس همیلتون که به دنبال کسب هفتمین قهرمانی جهان خود و برابری با رکورد مایکل شوماخر است، به رقبایش هشدار داد که در مسابقات فرمول یک 2020 قرار است یک ماشین باشد و در سطح بالاتری رقابت کند!

 

این راننده‌ی بریتانیایی مرسدس که همچنین به رکورد مایکل شوماخر در تعداد برد نیز نزدیک شده، عکسی از خودش در خانه در حالی که ستونی چوبی را لبخندزنان در آغوش گرفته بود، در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: "وقتی اینجا هستم در آرامشم، می‌توانم تمرکز کنم و ذهن و بدنم را بسازم تا سال به سال برگردم. امسال می‌خواهم یک ماشین باشم، در سطح دیگری نسبت به گذشته‌!"

 

 

1470859

 

 

مسابقه‌ی افتتاحیه‌ی فصل جدید فرمول یک 25 اسفند در استرالیا برگزار خواهد شد و همیلتون این فصل را با تنها 7 برد کمتر از رکورد 91 برد شوماخر در فرمول یک آغاز خواهد کرد.

 

این به این معناست که اگر همیلتون امسال  هم قهرمان شود، می‌تواند حداقل از نظر آمار و ارقام، موفق‌ترین راننده‌ی تاریخ فرمول یک نام بگیرد.

 

 

 

1470860

 

 

قرارداد همیلتون با مرسدس در پایان فصل 2020 به اتمام می‌رسد و او صحبت‌هایی با تیم فراری برای ملحق شدن به اسب‌های رقصان ایتالیایی داشته، هر چند با توجه به قرارداد بلندمدت تازه‌ی فراری با چارلز لکلرک راننده‌ی جوان و آینده‌دارشان، اکنون به نظر می‌رسد شانس ماندن قهرمان در مرسدس بیشتر شده باشد.

 

 

1470857

 

 

ردبول نیز قراردادی تا پایان 2023 با دیگر ستاره‌ی جوان این روزهای فرمول یک، مکس ورشتپن امضا کرده است تا هرگونه حدس و گمانی راجع به پیوستن احتمالی همیلتون به ردبول به سرعت رد شود.

 

 

1470858

 

 

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که همیلتون در حال مذاکره با مرسدس برای بستن قراردادی جدید و دو ساله است.

 

لوییس همیلتون پنج قهرمانی از شش عنوان قهرمانی جهان خود را در تیم مرسدس به دست آورده است. مرسدس نیز امسال به دنبال کسب هفتمین قهرمانی جهان دوگانه‌ -راننده‌ها و تیم‌ها- و پیاپی خود است. به نظر می‌رسد که همیلتون به این نتیجه رسیده که برای گذشتن از رکورد مایکل شوماخر و تبدیل شدن به بهترین راننده‌ی تاریخ فرمول یک، بهتر است اسب برنده‌ی این سال‌های خود را عوض نکند و همچنان به رانندگی برای مرسدس که بهترین ماشین روی پیست را دارد، ادامه دهد.

 

 

1470862

 

 

تیرهای نقره‌ای فصل 2019 را با 8 پیروزی پیاپی آغاز کردند، هر چند ردبول و فراری پس از آن نشان دادند که تمرکز خود را روی بهبود عملکرد ماشین و نتیجه‌گیری در فصل 2020 گذاشته‌اند، مخصوصا با توجه به اینکه بدون تغییر باقی ماندن مقررات در فصل بعد به این معناست که ماشین‌ها دستخوش تغییرات گسترده‌ای نخواهند شد.

 

 

1470863

 

 

همیلتون که به تازگی 35 ساله شده یکی از سن و سال‌دارترین راننده‌های حاضر در فرمول یک است. اینکه لوییس بتواند سطح کار خود را حتی از سال‌های قبل هم بالاتر ببرد به این معناست که او باید بیش از 11 پیروزی و 413 امتیازی که در فصل 2019 کسب کرده به دست بیاورد.

 

همیلتون اگر بتواند در استرالیا امتیاز بگیرد، که در صورت رخ ندادن اتفاقی عجیب و غریب قطعی‌ست، رکورد جدیدی را نیز در کسب امتیاز در 33 مسابقه‌ی پیاپی به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

با توجه به عزم جزم همیلتون برای درو کردن رکوردهای فرمول یک در دو فصل پیش رو، دیگر راننده‌های امیدوار به قهرمانی باید خود را برای رقابت با ورژن جدیدی از این قهرمان شش باره‌ی جهان آماده کنند؛ سوپر همیلتون!

 

 

 

دیدگاه‌ها