کد خبر : 1663018 | 29 دی 1398 ساعت 23:34 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنته ربیچ:

امروز ثابت کردم چه توانایی هایی دارم

آنته ربیچ، ستاره کروات میلان از عملکردش مقابل اودینزه در بازی امروز رضایت دارد.

امروز ثابت کردم چه توانایی هایی دارم

به گزارش "ورزش سه"، آنته ربیچ که در تابستان و در معاوضه با آندره سیلوا راهی سن سیرو شده بود، تا اینجای فصل بازیکنی نیمکت نشین بوده و اخبار زیادی نیز در مورد جدایی این بازیکن شنیده می شد. اما آنته ربیچ در بازی امروز برابر اودیزه نمایش درخشانی ارائه داده و با گلزنی در ثانیه های پایانی، مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کرد. حالا آنته ربیچ مدعی شد تغییرات زیادی با ورود بازیکنان جدید در ترکیب روسونری ایجاد شده است. آنته ربیچ امروز بعد از میلان جامپائولو پاتزینی در سال 2013، تبدیل به اولین بازیکن تعویضی میلان شد که موفق به ثبت دبل شده است.

 

1470882

 

آنته ربیچ گفت: "من از این دیدار رضایت دارم، زیرا ثابت کردم چه توانایی هایی دارم، اما در نهات مهم ترین موضوع کسب سه امتیاز بود که حاصل شد و حالا باید تلاش کنیم در دیدارهای آتی نیز همین روند را ادامه دهیم.

 

حالا دو الی سه بازیکن مهم به ترکیب میلان اضافه شده اند؛ زلاتان ابراهیموویچ، سیمون کیائر و آسمیر بگوویچ که با ارائه مشاوره به بازیکنان تیم به ما بسیار کمک می کنند. ما نیز به این موارد گوش فرا می دهیم و حالا می توانید نتایج این تغییرات را مشاهده کنید.

 

من در حال حاضر علاقه ای ندارم در مورد اهداف میلان تا پایان فصل چیزی عنوان کنم. ما باید تلاش کنیم اهداف مان را یک به یک و بازی به بازی برآورده کنیم ، امتیازات لازم را کسب کرده و روی هدف مان تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها