کد خبر : 1663028 | 30 دی 1398 ساعت 01:23 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 1-0 گرانادا: شروع خفیف ستین

بارسلونا در اولین دیدار با هدایت کیکه ستین، با نتیجه 1-0 گرانادا را شکست داد.

بارسا 1-0 گرانادا: شروع خفیف ستین

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها در شبی که کیکه ستین برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشست، موفق شد با تک گل لیونل مسی، به سه امتیاز این دیدار خانگی برسد.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5، روی اشتباه مدافعان گرانادا، مسی صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع دروازه بان میهمان، این فرصت را از ستاره بارسا گرفت.

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 11 این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما آلبا که روی پاس مسی صاحب موقعیت شده بود، به جای زدن ضربه نهایی، به آنسو فاتی پاس داد و او هم از فاصله ای نزدیک، توپ را به بیرون زد.

سه دقیقه بعد نوبت مسی بود که روی یک ضربه آزاد، شانس اش را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کند اما روی سیلوا مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

برتری بارسا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم بیشتر در میانه زمین توپ را در اختیار داشتند و موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند.

 

1470911

 

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان بارسا علی رغم تسلط بر بازی، نمی توانستند روی دروازه حریف خطرساز شوند. در دقیقه 44، روی حرکت خوب آلبا بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه 52 بود که این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ویدال که با پاس مسی صاحب موقعیت شد، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که دروازه بان گرانادا حضور داشت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بعد از چند موقعیت نصفه ونیمه، در دقیقه 67 این تیم میهمان بود که تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربه اتکی که روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه برخورد کرد.

دو دقیقه بعد، بدشانسی گرانادا تکمیل شد و جرمن سانچس که یک کارت زرد داشت، با خطا روی مسی، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسا از این برتری نفری استفاده کرد و بر شدت حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه 76 به گل رسید. روی یک همکاری تیمی عالی بود که مسی با پاس ویدال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

 

 

1470913

 

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها