کد خبر : 1663032 | 30 دی 1398 ساعت 02:10 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

بازی گره خورده بود

ستین: مسی مثل همیشه جادو کرد

کیکه ستین از پیروزی امشب بارسا بر گرانادا و عملکرد شاگردانش رضایت داشت و از لیونل مسی و گل پیروزی بخش او نیز تمجید کرد.

ستین: مسی مثل همیشه جادو کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در اولین حضور کیکه ستین روی نیمکت به عنوان سرمربی توانست با گل دقیقه 75 لیونل مسی بر گرانادا پیروز شود. میهمان از دقیقه 69 ده نفره شده بود و بارسا که مالکیت توپ را کامل در اختیار داشت، در نهایت با بغل پای مسی به سه امتیاز رسید.

حضور ریکی پویج از دقیقه 71 نیز به شکل بازی بارسا طراوت خاصی بخشید و کیکه ستین نشان داد که روی او برای ادامه فصل حساب کرده است.

 

 

1470920

 

 

ستین در پایان بازی گفت:« در نیمه اول و در تمام کنندگی مشکل داشتیم. گرانادا به خوبی دفاع کرد و بازی برابر این تیم ساده نیست. در ورزشگاه باد شدیدی می وزید و زمین هم خشک بود. همین باعث می شد تا چرخش توپ کند شود. در هر صورت خوشحالم چرا که تنها یک شوت به دروازه ما زدند و روی یک توپ از دست دادن ما در نیمه دوم هم یک توپ به تیر برخورد کرد. کارهای خیلی خوبی در این بازی انجام دادیم و خوشبینم که رفته رفته به خصوص مقابل دروازه حریفان، بهتر شویم.»

 

ستین ادامه داد:« بازی برابر تیمی که بسته کار می کند، دشوار است. پیدا کردن فضاهای خالی به سادگی ممکن نیست و باید به دنبال چندین روش برای رسیدن به گل باشیم. برخی مواقع با پاس های کوتاه می توان به گل رسید و برخی مواقع باید به بازی عمق داد. 

یکی از برنامه های ما این بود که وقتی مسی صاحب توپ می شود، گریزمان و فاتی به پشت مدافعان حریف بروند ولی تعداد دفعات کمی این کار را انجام دادیم. چهار یا پنج نکته مهم در بازی ما وجود داشت که فکر می کنم در طول بازی به خوبی آنها را انجام دادیم. به خصوص باز پس گیری توپ که در آن خیلی سریع بودیم.»

 

مسی:« مسی گل برتری را زد و این کاری است که همیشه انجام می دهد. این یک واقعیت است. برخی مواقع بازی گره می خورد ولی مسی در نهایت ظاهر می شود و با یک حرکت جادویی تیم را نجات می دهد. نباید پشت پای ویدال روی گل مسی را نیز فراموش کرد. نیمه اول چندین بار همان پاسکاری هایی که منجر به گل مان شد را انجام دادیم ولی به نتیجه نرسیدیم اما وقتی مسی قرار است ضربه نهایی را بزند، باید درصد بالایی برای گل شدنش در نظر گرفت و روی گل نیز همین اتفاق افتاد.»

 

 

1470910

 

دیدگاه‌ها