کد خبر : 1663044 | 30 دی 1398 ساعت 10:13 | 101.5K بازدید | 0 دیدگاه

دستمزد 12 میلیون یورویی برای حاتم بن عرفا

پاسخ منفی الهلال به گزینه زمستانی استقلال

یکی از نام هایی که در پنجره زمستانی خیلی اطراف استقلال شنیده می شد ستاره فرانسوی و مشهور بود که رسانه های سعودی مدعی شدند حتی الهلال هم حاضر به جذب او نشده است.

پاسخ منفی الهلال به گزینه زمستانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حاتم بن عرفا با سابقه پوشیدن پیراهن باشگاه های بزرگ اروپا و فرانسه از جمله پاری سن ژرمن و مارسی از جمله نام هایی بود که در فهرست گمانه زنی ها برای پیوستن به استقلال در زمستان به گوش رسید.


این بازیکن 32 ساله که سابقه درخشانی در سال های گذشته داشت در حال حاضر بعد از اتمام قراردادش با رن فرانسه به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شود در طول پنجره زمستانی هم به تراکتور لینک شد هم به استقلال فرهاد مجیدی اما هیچ کدام از این دو باشگاه موضعی در قبال شایعات اتخاذ نکردند تا پرونده او همچنان باز باشد.


در شرایطی که این شایعه به عنوان بمب خبری از سوی برخی رسانه های داخلی منتسب به دو باشگاه تهرانی و تبریزی عنوان شده بود سایت اسپورت کا عربستان در گزارشی مدعی شد نماینده های حاتم بن عرفا در شهر دبی دیداری با واسطه های باشگاه الهلال داشتند تا این بازیکن را به قهرمان آسیا معرفی کنند اما باشگاه متمول شهر ریاض حاضر به امضای قرارداد با این بازیکن نشد.


به نوشته اسپورت کا، بن عرفا و مدیربرنامه هایش درخواست دستمزد ماهیانه یک میلیون یورویی را از الهلالی ها کرده بودند که در مجموع می شد سالیانه 12 میلیون یورو از همین رو سعودی ها بلافاصله پرونده این خرید را بستند چون از عهده مسائل مالی بن عرفا برنمی آمدند. با این شرایط باید گفت به طور قطع نام حاتم بن عرفا از فهرست باشگاه های ایرانی که توان مالی سعودی ها را ندارند کاملا خارج است و بمبی برخلاف شنیده ها در کار نیست.

دیدگاه‌ها