کد خبر : 1663057 | 30 دی 1398 ساعت 10:54 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

الکویت به جای ACL در لیگ کویت

رقیب استقلال امروز به میدان می رود

در شرایطی که طبق برنامه تیم کویتی باید امروز راهی تهران می شد با لغو بازی های پلی آف این تیم دوباره به روند بازی های لیگ کویت بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلام شده دور دوم پلی آف ACL2020 فردا اول بهمن ماه باید پیگیری می شد که دو بازی حساس این مرحله به میزبانی تهران و مشهد باید برگزار می شد اما با اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته در راه سلب میزبانی از نماینده های ایران رویارویی استقلال و شهرخودرو با رقبای کویتی و بحرینی به تعویق افتاد.


جالب این که رقیب استقلال یعنی الکویت که پیش از این برنامه سفر خود را به میزبان ایرانی اعلام و قرار بود شب گذشته وارد تهران شود تا با اسکان در هتل اسپیناس پلاس برای آخرین جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی و بازی فردا شب آماده شود با برهم خوردن بازی پلی آف دوباره به روند بازی های لیگ کویت بازگشت تا امروز در جدال با کاظما به میدان برود.


توئیتر رسمی باشگاه الکویت با انتشار پوستر ویژه بازی با کاظما مدعی شد این بازی راس برنامه از پیش اعلام شده و از ساعت 16:30 به وقت شهر کویت در ورزشگاه صداقه والسلام برگزار می شود تا تیم همچنان در روند بازی ها قرار داشته باشد.

 

1470953

دیدگاه‌ها