کد خبر : 1663060 | 30 دی 1398 ساعت 11:15 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یورگن کلوپ به اولین گل صلاح به یونایتد(عکس)

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتشار پستی در فیسبوک از محمد صلاح ستاره مصری تیمش که دیشب موفق شد در ثانیه‌های پایانی اولین گل خود به منچستریونایتد را به ثمر برساند تمجید کرد.

واکنش یورگن کلوپ به اولین گل صلاح به یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول دیروز و در جریان دیدار لیورپول مقابل منچستریونایتد در دقیقه 90+3 بازی پاس گل استثنایی آلیسون بکر دروازه‌بان تیمش را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد تا قرمزهای آنفیلد این بازی بزرگ را با پیروزی 2-0 به پایان برسانند. صلاح بعد از این گل به سمت سرمربی‌اش یورگن کلوپ رفت تا خوشحالی‌اش را با او شریک شود.

 

کلوپ هم در پایان بازی برای ستایش صلاح و تمجید از او به شبکه‌های اجتماعی رو آورد و با انتشار پستی در فیسبوک خود به تمجید از ستاره مصری تیمش پرداخت.

 

1470961

 

یورگن کلوپ تصویری مونتاژ شده از صلاح را منتشر کرد که او را زیر یک مومیایی مصری که به شکل صورت او درآمده در حال ژستی شبیه به ژست یوگا که یکی از خوشحالی‌های بعد از گل معروف او است نشان می‌دهد.

 

1470960

 

کلوپ علاوه بر این تصویر عکس دیگری از بازی دیشب را در فیسبوک خود منتشر کرده که صلاح را بعد از گلزنی دیشب در حالی به تصویر می‌کشد که پیراهن خود را درآورده و به سمت آلیسون می‌رود. همان کسی که پاس گل استثنایی او را در اختیارش گذاشته بود.

 

 

دیدگاه‌ها