کد خبر : 1663070 | 30 دی 1398 ساعت 12:00 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در فوتبال ترکیه

دروازه‌بان و مدافعی که سه پنالتی پیاپی گرفتند

لیگ دسته دوم فوتبال ترکیه شاهد یک اتفاق عجیب بود؛ پنالتی‌ای که سه بار تکرار شد و دو بار اول دروازه‌بان تیم اوشاک‌اسپور و سپس در بار سوم مدافع این تیم پنالتی تکرار شده را دفع کردند.

دروازه‌بان و مدافعی که سه پنالتی پیاپی گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته دوم ترکیه دیروز در جریان دیدار دو تیم اوشاک‌اسپور و ارگنه ولیمشه‌اسپور شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود. در جریان دیدار دو تیم در دقیقه 90 بازی داور یک پنالتی به سود ارگنه ولیمشه‌اسپور اعلام کرد ولی این پنالتی از سوی داور سه بار تکرار شد ولی در نهایت بازیکنان ولیمشه‌اسپور نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند چرا که ابتدا دروازه‌بان و سپس مدافع اوشاک‌اسپور پنالتی حریف را دفع کردند.

 

درحالیکه اوشاک‌اسپور تا دقیقه 90 با نتیجه 2-0 از حریف خود جلو افتاده بود داور بازی در این دقیقه بعد از یک درگیری در محوطه جریمه یک پنالتی به سود ارگنه ولیمشه‌اسپور اعلام کرد.

 

1470976

 

وقتی فاتح دیلک پشت پنالتی ایستاد دروازه‌بان اوشاک‌اسپور، اریسین آیدین موفق شد پنالتی او را دفع کرده و راهی کرنر کند. اما داور در سوت خود دمید و حکم داد که آیدین قبل از زدن پنالتی از منطقه خود جلوتر آمده است. به دلیل این خطا داور یک کارت زرد به ارسین آیدین نشان داده و حکم به تکرار پنالتی داد.

 

1470975

 

در پنالتی تکراری هم ارسین آیدن موفق شد پنالتی را دفع کند ولی بار دیگر داور حکم داد که او به شکلی غیرقانونی از دروازه بیرون آمده. به این ترتیب دروازه‌بان اوشاک‌اسپور دومین کارت زرد را دریافت کرده و از  زمین اخراج شد و پنالتی بار دیگر تکرار شد.

 

1470974

 

اوشاک‌اسپور که در جریان بازی هر سه تعویض خود را انجام داده بود نمی‌توانست دروازه‌بان ذخیره‌اش را به میدان بفرستد. در این لحظات لونت آکتوگ مدافع اوشاک‌اسپور درون دروازه ایستاد و در کمال ناباوری موفق شد سومین ضربه پنالتی را دفع کند تا بازی در حالی به پایان برسد که دروازه اوشاک‌اسپور به این شکل عجیب بسته مانده بود.

 

1470977

 

دیدگاه‌ها