کد خبر : 1663076 | 30 دی 1398 ساعت 12:04 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه بهترین امکانات را برای دختران تکواندوکار فراهم کردیم

پولادگر: کیمیا از روی آن متن نمی‌تواند بخواند!

رییس فدراسیون تکواندو واکنش تندی به ماجراهای پیرامون کیمیا علیزاده و مهاجرت این ورزشکار نشان داد.

پولادگر: کیمیا از روی آن متن نمی‌تواند بخواند!

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدمحمد پولادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره اینکه گفته می شود کیمیا علیزاده قصد دارد به عنوان عضو تیم ملی آلمان یا هلند در مسابقات المپیک حضور پیدا کند، گفت: چنین امری امکان پذیر نیست. قانون می گوید اگر ورزشکاری بخواهد به تیم ملی دیگری برود، باید سه سال از زمان حضورش در ترکیب تیم ملی قبلی گذشته باشد. کسانی که این را بیان می کنند هم از قانون بی خبر هستند. این امر اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک بخواهد او را به عنوان عضو تیم پناهجویان استفاده کند که آن هم شرایط خاصی دارد. 


وی با اشاره به صحبت های کیمیا علیزاده بعد از مهاجرتش تاکید کرد: مطالبی که از قول او گفته شده را این ورزشکار نگفته است. آن متنی که در صفحه اش قرار داده را خانم علیزاده حتی نمی تواند از رویش یکبار بخواند چه برسد که خودش نوشته باشد. برخی افراد با هدف و نیت های خاص برایش نوشته اند.


رییس فدراسیون تکواندو همچنین گفت: متاسفانه در آن متن دروغ ها و تهمت های زیادی به نظام ما وارد آورده است. من فرصت را مغتنم می شمارم و از رسانه ها خواهش می کنم برای اینکه دنیا بداند این حرف ها دروغ است نتایج دختران تکواندو کار ما در سال های گذشته را با دختران تکواندو کار تمام کشورهای اسلامی دیگر مقایسه کنند.


پولادگر ادامه داد: شرایطی که ما برای دختران تکواندو کار مهیا کردیم، برای دختران کشورهای دیگر نیست. منتهی عده ای با سیاست امپریالیستی قصد و نیت دیگری دارند. من از رسانه ها خواهش می کنم به همین بهانه نتایج را مقایسه کنید تا همه ببینند ورزشکاران دختر ما چه امکاناتی در اختیارشان بوده است.

دیدگاه‌ها