کد خبر : 1663080 | 30 دی 1398 ساعت 12:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر آرنولد:

می توانستیم گل های بیشتری به یونایتد بزنیم

الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، معتقد است که بعد از زدن گل اول کار این تیم مقابل منچستریونایتد راحت تر شده است.

می توانستیم گل های بیشتری به یونایتد بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لیورپول در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت موفق شد با ارائه یک بازی هجومی و کاملا برتر رقیب دیرینه خود را شکست دهد تا بیش از پیش به قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر نزدیک شده باشد.

 

ستاره جوان لیورپول پس از پیروزی این تیم مقابل یونایتد درباره این بازی صحبت کرد. آرنولد در این باره گفت: " گل لحظه های ابتدایی کمک زیادی به ما کرد. فکر می کنم که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم به خصوص در ابتدای نیمه دوم که حملات زیادی روی دروازه یونایتد ترتیب دادیم. آن ها مثل بازی رفت با پنج دفاع پا به زمین گذاتشت و همین موضوع کار ما را دشوار کرد اما فکر می کنم که مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم. هنوز 16 بازی باقی مانده و ما باید تا آخر به تلاش و جنگندگی خود ادامه دهیم."

 

 

1468703

 

 

آرنولد در رابطه با عملکرد فن دایک و گلزنی او مقابل یونایتد نیز گفت: " او حالا ثابت کرده که در مقطع کنونی بهترین مدافع وسط دنیا به حساب می آید. او به جز خط دفاعی در حملات و ضربات ایستگاهی نیز جلو می آید و حالا به یک تهدید بزرگ برای دروازه حریفان تبدیل شده است."

دیدگاه‌ها