کد خبر : 1663086 | 30 دی 1398 ساعت 13:00 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویر در آستانه جدایی؛ علت اصلی افت مانوئل این است؟

به گزارش بیلد، مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ از همسرش جدا شده است. بر اساس این گزارش، نویر از رسانه‌ها خواسته به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

نویر در آستانه جدایی؛ علت اصلی افت مانوئل این است؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد مانوئل نویر، دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ از همسرش جدا شده است. این روزنامه در گزارش خود می‌گوید نویر از مدتی پیش با همسرش دچار اختلافات جدی بوده و این زوج مدتی هم به صورت جداگانه زندگی کرده‌اند. بیلد می‌گوید نویر از رسانه‌ها خواسته در پرداختن به این موضوع به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

 

1470988

 

بعد از دیدار دیروز بایرن مونیخ مقابل هرتا برلین وقتی مانوئل نویر با سوالات خبرنگاران در این باره  مواجه شد در پاسخ گفت:" من متوجهم که شما مجبورید این سوال را بپرسید ولی این مساله خصوصی است. لطفا این را درک کنید که من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم".

 

اولین بار گزارش‌ها در این باره زمانی مطرح شد که در جریان اردوی بایرن مونیخ در قطر عکس‌هایی از نویر منتشر شد که نشان می‌داد او حلقه ازدواجش را به دست ندارد. روزنامه بیلد حتی به این اشاره کرده که نویر عکس خودش و همسرش نینا را از روی پروفایل واتس‌اپ خود برداشته.

 

با انتشار این خبرها برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند با اینکه به نظر می‌رسید علت افت نویر در فصل گذشته مصدومیت طولانی‌مدت او بوده ولی این خبر نشان می‌دهد که شاید افت او دلیل خانوادگی هم داشته و تنها به مصدومیت مرتبط نبوده است.

 

دیدگاه‌ها