کد خبر : 1663089 | 30 دی 1398 ساعت 12:45 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای خوب خوشه طلایی با فکری (عکس)

تیم خوشه طلایی که در هفته های ابتدایی دور رفت یکی از تیم های بالانشین جدول بود این بار هم در هفته های ابتدایی دور برگشت اوج گرفته است و با 35 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرده است. اینبار البته با مربیگری محمود فکری.

روزهای خوب خوشه طلایی با فکری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی که دور رفت را با مقام ششمی به پایان برده بود در هر سه بازی دور برگشت با محمود فکری به پیروزی دست یافته است و ادامه این روند به طور حتم تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند، مدعی صعود به لیگ برتر خواهد کرد. محمود فکری که در تعطیلات زمستانی از تیم آلومینیوم اراک جدا شد خیلی زود پیشنهاد تیم خوشه طلایی را قبول کرد به این خاطر که می دانست این تیم از نظر فنی یکی از تیم های خوب لیگ یک بشمار می رود. جالب اینکه بازی دو تیم ( خوشه طلایی – آلومینیوم اراک ) در دور رفت بازی ها با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.  

 

محمود فکری که پیش تر صعود به همراه نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر را تجربه کرده بود با تیم خوشه طلایی به دنبال دومین صعود به لیگ برتر است. تیم او دیروز در سومین بازی دور برگشت لیگ یک در خانه تیم شهرداری تبریز را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا به سومین پیروزی پی یا پی خود دست یابد. حالا خوشه طلایی با تیم دوم سه امتیاز و با تیم اول 4 امتیاز اختلاف دارد. آنهم در حالی که 13 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. در چنین شرایطی باید گفت که تیم خوشه طلایی دوباره به کورس صعود برگشته است و البته در ادامه بازی ها حمایت تماشاگران ساوه ای از تیم خوشه طلایی می تواند نقش غیر قابل انکاری در صعود احتمالی این تیم به لیگ برتر داشته باشد.

 

نکته مهم دیگر که اینروزها به تیم خوشه طلایی برای نتیجه گیری کمک کرده است پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها در دور رفت بازی ها بوده است. این تیم که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ 2 به همراه محسن عاشوری به لیگ یک صعود کرده بود در دور رفت بازی ها به جوان ها هم میدان داد و با توجه به تجربیات خوبی که پشت سر گذاشت در دور رفت برگشت بهتر نتیجه گرفته است. البته که در این نتیجه گیری محمود فکری سرمربی تیم بیشترین نقش را دارد. و در فوتبال ایران بارها و بارها رخ داده که تیم ها در اولین فصل حضور در لیگ یک صعود به لیگ برتر را تجربه کرده اند. این اتفاق می تواند یک کار بزرگ از سوی خوشه طلایی و محمود فکری باشد. مربی ای که حنیف عمران زاده بازیکن سابق تیم استقلال را هم در کنار خود می بیند.

 

1470992

 

1470995

 

1470994

دیدگاه‌ها