کد خبر : 1663103 | 30 دی 1398 ساعت 14:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب گل نزدن فیرمینو در آنفیلد!

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول، معتقد است که بالاخره گلزنی های روبرتو فیرمینو در آنفیلد آغاز خواهد شد.

طلسم عجیب گل نزدن فیرمینو در آنفیلد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی لیورپول در بازی دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی شد اما پیش از آن ویرژیل فن دایک روی دروازه بان حریف یعنی داوید دخیا مرتکب خطا شده بود؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR گل را مردود اعلام کند تا طلسم گل نزدن در آنفیلد برای روبرتو فیرمینو باقی بماند.

 

فیرمینو در این فصل 9 گل به ثمر رسانده که همه آن ها در بازی های خارج از خانه لیورپول بوده است. با این حال اندی رابرتسون معتقد است که به زودی طلسم این برزیلی در بازی های آنفیلد پایان می پذیرد. این مدافع اسکاتلندی در این باره گفت: " قبول این کهVAR  گل شما را نپذیرد بسیار دشوار است. بابی نیز گمان می کرد که دوباره در آنفیلد موفق به گلزنی شده است. او ضربه فوق العاده ای زد اما نهایتا گلش مورد قبول قرار نگرفت. در هر حال فکر می کنم که او به زودی گلزنی های خود را در آنفیلد آغاز خواهد کرد."

 

 

1462696

 

 

رابرتسون درباره فن دایک نیز گفت: "بازی کردن در کنار ویرژیل لذت بخش است. او علاوه بر بازیکن، یک الگوی فوق العاده نیز به حساب می آید. هر مدافع جوانی که در حال رشد کردن است، باید فن دایک را به عنوان الگوی خود قرار دهد. روش عملکرد او باعث می شود که فکر کنیم ساده بازی می کند اما این موضوع به خاطر تلاش زیاد اوست. فن دایک هر روز برای پیشرفت کردن تلاش می کند."

 

دیدگاه‌ها