کد خبر : 1663115 | 30 دی 1398 ساعت 14:37 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده: نباید برابر سلب حق میزبانی کوتاه بیاییم

در توئیتر نیستم و با انصاری فرد مشکلی ندارم

امروز انتشار یک توئیت به اسم هوشنگ نصیرزاده با بازتاب در رسانه های مختلف همراه بود اما مدیرعامل ماشین سازی می گوید هیچ اکانتی در توئیتر ندارد.

در توئیتر نیستم و با انصاری فرد مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه" دو روز پیش و پس از انتشار نامه کنفدراسیون فوتبال درباره سلب حق میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوق ورزشی در این باره صحبت که  واکنش محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس را به همراه داشت. هرچند بعد از جلسه مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال این سوتفاهم حل شد اما امروز انتشار یک توئیت در توئیتر با اکانتی به اسم هوشنگ نصیرزاده که متن آن جوابیه به انصاری فرد بود باردیگر این کنش و واکنش را رسانه ای کرد. 


هوشنگ نصیرزاده بعد از انتشار این توئیت در رسانه های مختلف در گفت و گو با "ورزش سه" گفت:" ابتدا باید بگویم ایران یکی از 5 کشور امن جهان است و با وجود اینکه در همسایگی ایران ناآرامی های زیادی در این سال ها وجود داشته کشور ما همیشه از نظر امنیت نسبت به کشورهای منطقه برتری داشته است. به طور قطع شیخ سلمان تحت نفوذ هیات حاکمه خودشان در بحرین و جناح های غیرورزشی مبادرت به این تصمیم نموده و موضع گیری 4 باشگاه ایرانی و فدراسیون در مقابله با تصمیم کاملا سیاسی این کنفدراسیون مورد تایید تمامی هوادارن فوتبال بوده و همانطور که در اولین مصاحبه گفته شد نباید از حق میزبانی در داخل کشور عدول کنیم. در صورت هرگونه اصرار بیشتر می توانیم مسابقات را قاطعانه تحریم کنیم."


او در ادامه با بیان اینکه هیچ اکانتی در توئیتر ندارد گفت:" متاسفانه به نام من در توئیتر اکانتی ساخته اند و از آن متنی توهین آمیز را منتشر کرده اند. من اصلا توئیتر ندارم، تنها صفحه شخصی در اینستاگرام دارم."


نصیرزاده افزود:" من هیچ مشکلی با آقای انصاری فرد ندارم و کسانی که با پرسپولیس مشکل دارند از طرف من اکانتی در توئیتر ساختند. از همین جا اعلام می کنم که مصاحبه ها و حرف هایم را مثل همیشه به همان روش سنتی مصاحبه با رسانه ها و سایت ها انجام می دهم. ضمن اینکه بحثی که در ابتدا بین من و آقای انصاری فرد پیش آمد یک بحث کاملا ورزشی بود که تمام شد."

دیدگاه‌ها