کد خبر : 1663123 | 30 دی 1398 ساعت 15:33 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: از این دو نفر چیزهای زیادی یاد می گیرم

ماتیاس دی لیخت، ستاره هلندی یوونتوس، معتقد است که بازی های سری آ با اردیویسه هلند تفاوت های زیادی دارد.

دی لیخت: از این دو نفر چیزهای زیادی یاد می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت بعد از یک فصل فوق العاده در آژاکس، تیم های زیادی را در تابستان خواهان خود می دید اما در نهایت این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و این مدافع جوان را به خدمت گرفت. دی لیخت اما نتوانسته در این فصل عملکرد درخشان خود را برای بیانکونری نیز تکرار کند؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی به این ستاره هلندی وارد شود.

 

ستاره هلندی یووه حالا درباره تفاوت های اردیویسه هلند و سری آ ایتالیا صحبت کرده است. او در این باره گفت: " بدیهی  است که تفاوت هایی بین اردیویسه و سری آ وجود دارد. مخصوصا در مورد جزئیات. در هلند چهار تیم بالای جدول بسیار خوب هستند اما فکر می کنم که در این جا تیم های بهتری وجود دارند. هر بازی برای ما یک امتحان محسوب می شود."

 

 

1467510

 

 

دی لیخت در ادامه گفت: "کیه لینی یک بازیکن با تجربه است و می داند که چگونه بازی کند. من حالا جوان هستم و بعضی اوقات تحت تاثیر قرار می گیرم. من می خواهم در همه نبردها پیروز شوم اما گاهی اوقات بهتر است که با سر بازی کنم و این همان چیزی است که من از او یاد گرفتم. از بونوچی نیز چیزهای زیادی یاد گرفتم. هر دو تجربه زیادی دارند و من سعی می کنم که پیشرفت کنم."

 

 

1471026

دیدگاه‌ها