کد خبر : 1663129 | 30 دی 1398 ساعت 16:03 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

یونایتد باید از یکی از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد

نمانیا ماتیچ، ستاره صربستانی منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم مقابل لیورپول بازی خوبی به نمایش گذاشته است.

یونایتد باید از یکی از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ آخرین تیمی بوده اند که قربانی عملکرد فوق‌العاده یورگن کلوپ و تیمش شدند. لیورپول در این فصل تنها ۲ امتیاز از دست داده که آن هم به بازی رفت برابر همین منچستر یونایتد در اولدترافورد برمی‌گردد؛ موضوعی که باعث شده آنها بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم ۳۰ ساله نزدیک شده باشند. 

 

 

1470865

 

 

با وجود شکست دو گله یونایتد مقابل لیورپول اما هافبک صربستانی این تیم یعنی نمانیا ماتیچ معتقد است که شیاطین سرخ بازی خوبی مقابل لیورپول ارائه داده اند. ماتیچ این باره گفت: " ما حس کردیم که در بازی حضور داریم، می توانیم گل بزنیم و موقعیت ایجاد کنیم. فکر می کنم که فوتبال خوبی بازی کردیم. ۳۵ و ۴۰ دقیقه خوب را داشتیم اما اگر شما در برابر چنین تیمی از موقعیت‌های خود استفاده کنید، کار دشوار خواهد شد. فکر می‌کنم که همه دیدیم که ما در زمین کنترل همه چیز را در اختیار داریم. این همان الگویی بود که نشان می دهد که باید چگونه مقابل تیم‌های بزرگ بازی کرد.

ما باید از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم چرا که در مقابل تیم های بزرگ نمی‌توانید خیلی فرصت ایجاد کنید. ما باید حداقل از یکی از فرصت‌های مان استفاده می کردیم."

دیدگاه‌ها