کد خبر : 1663160 | 30 دی 1398 ساعت 17:05 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌ریحان البرز 0 سرخ‌پوشان پاکدشت 0

لیگ یک/ سرخ‌پوشان صدر را از گل‌ریحان گرفت

دیدار دو تیم سرخ پوشان و گل ریحان از بازی های هفته بیستم لیگ دسته اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیگ یک/ سرخ‌پوشان صدر را از گل‌ریحان گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا عنایتی و محمد نصرتی، در آخرین روز برگزاری بازی های هفته بیستم به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. دیداری که با جنجال همراه بود و در نتیجه آن سرمربیان دو تیم از زمین اخراج شدند.

 

بازی دو تیم در حالی آغاز شد که طبیعتا تیم میزبان انگیزه بیشتری برای گلزنی و در نتیجه کسب سه امتیاز این بازی داشت چرا که در صورت برتری آنها می توانستند باز هم به صدر جدول رده بندی صعود کنند. همین اتفاق باعث شد تا آنها بازی را با حملات خود آغاز کنند. حملاتی که در نهایت سودی برای آنها نداشت چرا که بازیکنان سرخ پوشان حدودا ده، پانزده دقیقه پس از حضور در میدان توانستند عرصه را در دست بگیرند اما تا پایان 45 دقیقه ابتدایی نه حملات نصفه و نیمه آنها و نه حملات تیم گل ریحان منجر به گل نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه اول این بازی البته بیشتر از آنکه تحت تاثیر نتیجه بازی باشد تحت تاثیر جنجال به وجود آمده بود که در نهایت با کارت های قرمز داور میدان روبرو شد. رضا عنایتی و محمد نصرتی که پیش از این در تیم ملی فوتبال ایران با یکدیگر همبازی بودند حدود دقیقه 30 از روی دو نیمکت با یکدیگر مشاجره لفظی انجام دادند. مشاجره ای که در نهایت باعث شد تا داور چهارم با فراخواندن قاضی میدان به این قائله خاتمه دهد و داور اصلی نیز با نشان دادن کارت قرمز به هر دو مربی، آنها را به سوی سکوها هدایت کند.

 

این اتفاق در حالی افتاد که حاضرین در صحنه معتقد هستند رفتار دو سرمربی هرگز مستحق دریافت کارت زرد نبوده است و داور در این لحظات قطعا عجله کرده و با توجه به جنجال هایی که اصولا کنار خط اغلب بازی های لیگ یک اتفاق می افتد برخورد این دو سرمربی هرگز نمی توانسته کارت قرمز به همراه داشته باشد.

هر آنچه که بود دو تیم نیمه دوم را بدون سرمربی آغاز کردند. نیمه ای که می توان گفت سرخپوشان در آن تسلط بیشتری بر بازی داشتند و چند فرصت فوق العاده را نیز از دست دادند اما نتوانستند به دروازه حریف برسند، اتفاقی که برای تیم میزبان هم افتاد و گل ریحانی ها نیز موفق نشدند در این نیمه به دروازه تیم پاکدشتی برسند تا بازی با تساوی دو تیم به پایان برسد.

 

گل ریحانی ها که امیدوار بودند با پیروزی در این بازی باز هم خود به صدر جدول برسند و بالای تیم مس رفسنجان قرار بگیرند این اتفاق نیفتاد و آنها با 38 امتیاز کماکان در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

در سوی دیگر سرخ پوشان پاکدشت که پس از حضور رضا عنایتی و کادرفنی جدید متحول شده و بازی های بهتری از قبل به نمایش می گذارد با تنها امتیاز این بازی توانست میزان امتیازات خود را به عدد 24 برساند تا در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها