کد خبر : 1663165 | 30 دی 1398 ساعت 17:23 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان علی نظر در رختکن اشک ریختند (عکس)

بازیکنان تیم رایکا که در وقت های اضافه توانستند دروازه تیم بادران را باز کنند در نهایت موفق به حفظ گل برتری خود نشدند تا بازی با تساوی به پایان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، تساوی در دیدار امروز رایکا و بادران باعث شد تا تیم بابلی همچنان در رده های پایینی جدول رده بندی حضور داشته باشد. آنها که در نیمه اول موفق به کسب یک پنالتی شدند با اعتراضاتی که از روی نیمکت بادران به داوری میدان شد با اعلام قاضی میدان پنالتی خود را به حریف پس دادند تا به نوعی یک فرصت فوق العاده را بدون اینکه از آن استفاده کنند از دست بدهند.

 

رایکایی ها در نیمه دوم نیز به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت زمانی که چهار دقیقه از وقت های تلف شده گذشته بود بتوانند دروازه حریف را باز کنند اما آنها در همان دقایق اضافه هم نتوانستند از گل خود دفاع کنند و در ششمین دقیقه وقت های اضافه بازی با تساوی به پایان برسد.

 

1471062

 

بابلی ها که انتظار گل خوردن در آن دقیقه از بازی را نداشتند با پذیرفتن گل تساوی در نهایت نتوانستند به هدف خود برسند و با همین یک امتیاز هم کماکان در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفتند. این اتفاق در نهایت تاثر شدید بازیکنان این تیم را به همراه داشت و باعث شد تا در رختکن تعدادی از آنها نتوانند خود را کنترل کنند و در نتیجه اشک هایشان سرازیر شود.

 

عکاس: سیاوش اسدالله نیا

دیدگاه‌ها