کد خبر : 1663171 | 30 دی 1398 ساعت 17:32 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساج‌ها در اصفهان باختند

پاگشای سروش رفیعی با برد پر گل سپاهان

سپاهان در دیدار دوستانه‌ای توانست نساجی را در اصفهان شکست دهد. بردی که با گلزنی سروش رفیعی همراه بود.

پاگشای سروش رفیعی با برد پر گل سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، دو تیم سپاهان و نساجی بعد از ظهر امروز در چمن باغ فردوس فولاد مبارکه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان برد پر گلی برای شاگردان امیر قلعه نویی به دست آمد.

 


نساجی در ابتدا با این ترکیب وارد میدان شد:  علیرضا حقیقی - احسان قهاری - حسین ماهینی - مجتبی بیژن - مجتبی ممشلی - حامد بحیرایی - علی‌اصغر عاشوری - محمدعرفان معصومی - رضا دهقانی - حسین زامهران - محمدمهدی نظری


ترکیب سپاهان نیز به شرح زیر بود: پیام نیازمند - امید نورافکن - محمد طیبی - محسن مسلمان - سیدمحمد حسینی - شایان مصلح - رضا میرزایی - سعید آقایی - محمد محبی - ولادیمیر کومان - سجاد شهباززاده


سپاهان در نیمه اول فشار زیادی به نساجی وارد کرد و در نهایت با تک گل سجاد شهباززاده در دقیقه 40 برنده از زمین مسابقه خارج شد. با شروع نیمه دوم در دقیقه 47 یک ضربه پنالتی برای نساجی به دست آمد که ضربه عباس زاده را گلر سپاهان دفع کرد.

 

1471068


در ادامه با حضور علی قربانی این بازیکن در دقیقه 52 اختلاف را به دو رساند. در ادامه با تصمیم امیر قلعه نویی سروش رفیعی به جای کومان وارد میدان شد و توانست در دقیقه 74 با ثبت گل سوم، پای خود را به گلزنی همراه با سپاهان باز کند.


در دقیقه 88 نیز عباس زاده با به ثمر رساندن گل اول، شکست را سبک تر کرد و در نهایت بازی با نتیجه 3-1 پایان یافت. شنبه 5 بهمن سپاهان در تبریز با ماشین سازی بازی می‌کند و نساجی در تهران برابر پیکان قرار می‌گیرد.

 

1471067

دیدگاه‌ها