کد خبر : 1663183 | 30 دی 1398 ساعت 18:09 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت گلادیاتور پرسپولیسی با آمادگی کامل

هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت مربوط به عمل جراحی، اکنون از آمادگی لازم برای همراهی این تیم در ادامه مسابقات برخوردار است.

بازگشت گلادیاتور پرسپولیسی با آمادگی کامل

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در ابتدای فصل با توجه به مصدومیت‌های پیاپی و آزاردهنده از ناحیه کتف، در نهایت تصمیم به عمل جراحی و رهایی از این شرایط گرفت، اکنون آمادگی کامل خود را برای همراهی تیم به دست آورده است.

 

هافبک جنگنده و فیزیکی سرخپوشان که در روزهای پایانی نیم فصل نیز علیرغم اینکه هنوز از نظر کادرپزشکی شرایط نرمال و ایده آل همراهی تیم را کسب نکرده بود، از سوی کالدرون به کار گرفته شده بود، طی مدت اخیر شرایط مناسبی از حیث بدنی و عبور از دوران نقاهت را کسب کرده است تا از شرایط ایده آلی برای کمک به یحیی گل محمدی در ادامه فصل برخوردار باشد.

 

1471092

 

کامیابی نیا با توجه به خصوصیات فنی و کیفی‌اش در میانه میدان با جنگندگی بالا می‌تواند این تیم را در بازیابی توپ کمک کند و از نظر گلزنی نیز جزو هافبک‌های با آمار مناسب محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد در نیم فصل دوم جزو بازیکنان تاثیرگذار ترکیب یحیی گل محمدی لقب گیرد و باید دید اکنون با عبور از مصدومیت‌های سریالی چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها