کد خبر : 1663212 | 30 دی 1398 ساعت 19:38 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی مکس آلگری لیگ برتر است؟

جیوانی برانچینی، مدیر برنامه مکس آلگری در مورد آینده این سرمربی ایتالیایی صحبت کرد.

مقصد بعدی مکس آلگری لیگ برتر است؟


به گزارش "ورزش سه"، در همین چند ماهی که مکس آلگری از یوونتوس جدا شده و هدایت تیمی را بر عهده ندارد، نام بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به عنوان مقصد احتمالی این سرمربی پرافتخار و ایتالیایی مطرح شده که آخرین آن همین چند روز قبل و باشگاه بارسلونا بوده است. البته به نظر می رسد مقصد بعدی مکس آلگری لیگ برتر خواهد بود و منچستریونایتد مدت هاست شرایط کار کردن با او را در نظر گرفته است. با آموختن زبان انگلیسی، شانس حضور مکس آلگری در لیگ برتر بیشتر از دیگر کشورها خواهد بود.

 

1408820

 

جیوانی برانچینی گفت: "تصور می کنم مکس آلگری به زودی به عرصه مربیگری بازخواهد گشت. او اخیرا به یادگیری زبان انگلیسی شدت بخشیده، اما من اطمینان ندارم مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود. اما فارغ از شوخی، مکس آلگری از اینکه یک سال فعالیت نکرده و مرخصی داشته رضایت فراوانی دارد، زیرا گاهی اوقات لازم است شما کارتان را متوقف کرده و از زاویه ای دیگر مسائل را بررسی کنید.

 

من اطمینان دارم مکس آلگری از ابتدای فصل اینده ماجراجویی در دنیای مربیگری را آغاز خواهد کرد و از این تصمیم رضایت خواهد داشت. پیش بینی کردن در مورد تیم بعدی آلگری دشوار است و این تصمیم بستگی به عملکرد برخی از باشگاه ها در لیگ قهرمانان اروپا دارد. در حال حاضر، واقعا حدس و گمان در این مورد بی اساس است و من نمی دانم آلگری فصل بعد سرمربی چه تیمی خواهد بود."

دیدگاه‌ها