کد خبر : 1663214 | 30 دی 1398 ساعت 19:45 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی به دنبال عبور از یخبندان در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس کار دشواری پیش روی خود برای برآورده کردن انتظارات هواداران می‌بیند و امیدوار است با تیم پرستاره‌ای که در اختیار دارد، از این مهم سربلند خارج شود.

یحیی به دنبال عبور از یخبندان در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در ابتدای فصل نیز به عنوان گزینه شماره یک جانشینی برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد، بعد از ناکامی طرفین در مذاکره برای این انتقال به کارش در جمع شهرخودرو ادامه داد تا گابریل کالدرون هدایت سرخ‌ها را عهده دار شود.

 

گل محمدی اما در نیم فصل و با توجه به کناره گیری کالدرون از هدایت تیمی که صدرنشین لیگ برتر و در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی تحویل مدیران تیم داده بود، مذاکرات دوباره‌ای با پرسپولیس داشت که منتهی به بازگشت او به نیمکت این تیم شد.

 

1471131

 

سرمربی سابق پرسپولیس که بعد از پایان فینال تراژیک مقابل سپاهان از این تیم جدا شد و در این مدت با حضور در تیم‌های ذوب آهن، تراکتور و شهرخودرو به تجربه بالاتری دست یافته، اکنون امیدوار است در بازگشت دوباره بتواند انتظارات بزرگی که از او می‌رود را برآورده سازد. تیمی که برخلاف دوره قبلی، اکنون صدرنشین تحویل گرفته و کمترین انتظار از او بعد از سه قهرمانی پیاپی این تیم، موفقیت دوباره است. باید دید یحیی گل محمدی و تیم کاملا پرسپولیسی او قادر به برآورده کردن این انتظارات خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها