کد خبر : 1663216 | 30 دی 1398 ساعت 20:10 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوشنبه 30 دی ماه

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران و البته چالش حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهمترین اتفاقات امروز دانست و بیشترین اخبار در این موارد مخابره شد.

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

به گزارش "ورزش سه"، جلسه نماینده های چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه چالش حضور و یا عدم حضور آنها در این بازی ها و همینطور حضور علی دایی در محل فدراسیون فوتبال، به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم ملی را می توان مهم ترین اتفاقاتی که امروز در فوتبال ایران افتاد، دانست.

 

اما پربیننده های امروز کدام خبرها بودند؟ این تاپ تن "ورزش سه" در روز دوشنبه 30 دی ماه است:

 

01. منع برگزاری بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان در ایران

در شرایطی که هنوز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را اعلام نکرده است منابع عربی یکصدا از تصمیم نهایی کمیته اجرایی در تصدیق مشورت کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند. با این وصف برگزاری مسابقات خانگی چهار تیم ایرانی حاضر در مسابقات (پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو) باید در زمین بی طرف انجام بشود.

 

1471135

 

02. میزبانی در دور برگشت به ایران برمی‌گردد

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران پیشنهاد داده که بازی های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه حریفان برگزار شود و در دور برگشت با عادی شدن اوضاع، شرایط به حالت قبلی بازگردد.

 

1471136

 

03. سعودی ها در توییتر؛ تصمیم AFC ظالمانه است!

در این مطلب هم به واکنش های متفاوت کاریران سعودی توئیتر پرداخته شده است که حتی آنها نیز اعلام رای محرومیت از بازی های خانگی تیم های ایرانی را ظالمانه دانستند.

 

1471137

 

04. دومین غرامت میلیون دلاری در انتظار استقلال

چند ماه پس از جدایی سرمربی آلمانی استقلالی ها به نظر می رسد یک شکایت دیگر علیه این تیم در پیش خواهد بود. شکایتی که ممکن است از جانب سرمربی سابقا محبوب آبی ها، استراماچونی باشد.

 

1471141

 

05. خوش آمدگویی به مربی جدید به سبک مسی (عکس)

چند روز پس از حضور سرمربی جدید بارسا روی نیمکت این تیم لیونل مسی توانست گل مهم و سه امتیازی وارد دروازه حریف این تیم کند و در کنار این گل، سه امتیاز شیرین را در اولین حضور ستین به وی تقدیم کند. او در اولین حضور مربیانی چون تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیس انریکه و ارنستو والورده در بارسا توانسته بود گلزنی کند و امشب را برای کیکه ستین نیز به یادماندنی کرد؛ بهترین خوش آمدگویی ممکن به ستین.

 

1471138

 

06. ایران تنها ضررکننده نیست؛ قطر و امارات هم درگیرند

در این مطلب به گزارش و تحلیل فوربس پرداخته شده است. سایت فوربس با انتشار گزارشی اعتقاد دارد که انصراف تیم های ایرانی از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در نهایت به ضرر کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام خواهد شد، که همین حالا هم با مشکلات زیادی دست به گریبان است.

 

1471139

 

 

07. گزینه کی روش فقط باید امضا کند

در این مطلب درباره احتمال بالای سرمربیگری علی دایی در تیم ملی ایران پرداخته شده است و درباره خبرهایی که مبنی بر قطعی شدن حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی عنوان می شود به طور کامل پرداخته شد.

 

1471140

 

 

08. موضع چهار باشگاه: خارج از خانه بازی نمی‌کنیم

در شرایطی که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک عقب نشینی و در پاسخ به اعتراض اولیه تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، در نامه ای پیشنهاد داد که با تغییر در جدول بازی‌ها، باشگاه های ایرانی دور رفت را در خانه حریفان برگزار کرده و در دور برگشت منتظر نظر کنفدراسیون برای برگزاری مسابقات خانگی باشند، این پیشنهاد با رای قاطع تیم‌ها و مدیران‌شان برگشت خورد.

 

1471143

 

 

09. طارمی این بار با والیِ تماشایی خودنمایی کرد

مهدی طارمی که حضور ۸۶ دقیقه‌ای مقابل بوآویستا داشت و به‌عنوان دومین تعویضی ریو آوه از زمین بیرون رفت، توانست ششمین گل خود را در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند تا نیم‌فصل را با حضور در رده ششم برترین گلزنان این رقابت‌ها تمام کند.

 

1471144

 

 

10. لیورپول 2 – 0 منچستریونایتد؛ کسی جلودار تیم کلوپ نیست
لیورپول موفق شد در استادیوم آنفلید با نتیجه 0-2 یونایتد را مغلوب کرده و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. شاگردان یورگن کلوپ که تنها یک بار در این فصل موفق به کسب پیروزی نشده اند که به دیدار رفت برابر رقیب دیرینه شان یونایتد باز می گشت، شب گذشته موفق شدند نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با دو گل ویرژیل فن دایک و محمد صلاح، گام بلند دیگری به سمت قهرمانی بردارند.

 

1471142

دیدگاه‌ها