کد خبر : 1663223 | 30 دی 1398 ساعت 21:15 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: انکار نمی کنم، لیورپول فوق العاده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد دلایل عقب افتادن تیمش از لیورپول در کورس قهرمانی صحبت کرد.

گواردیولا: انکار نمی کنم، لیورپول فوق العاده است


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فاصله 16 امتیازی با صدر جدول لیگ برتر، به نظر می رسد دیگر منچسترسیتی هیچ شانسی برای رسیدن به لیورپول و قهرمانی در این فصل ندارد. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شفلیدیونایتد، مدعی شد نرخ بالای تبدیل شدن موقعیت های رقبا به گل از دلایل اصلی این فاصله قابل توجه با لیورپول بوده است.

 

1470573

 

پپ گواردیولا گفت: "نمی توان انکار کرد که لیورپول از نظر سبک فوتبال و نتایج فوق العاده عمل کرده است. من تقریبا هر روز و تمام 24 ساعت به فکر تیمم هستم و به این فکر می کنم که در چه شرایطی هستیم و چگونه می توان پیشرفت کرد. من در هیچ لیگی و در انگلیس در مورد لیورپول ذهن پریشانی نداشته ام.

 

اگرچه ما در این فصل گل های زیادی دریافت نکرده ایم، اما رقبا از معدود شانس هایشان به گل می رسند. اگرچه حل این مشکل آسان نیست، ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

 

من آمار دقیق ندارم اما فکر می کنم در این فصل 12 گل بیشتر از لیورپول زده ایم که این خوب است. اما رقبا از معدود موقعیت ها دروازه ما را باز می کنند و اینگونه ما امتیاز از دست می دهیم. شما در بازی اول مقابل تاتنهام شروع کنید، آنها در یک نیمه دو بار دو ضربه به سمت چارچوب ما زده و دو گل به ثمر می رسانند. نورویچ نیز با نواختن یه ضربه سه بار دروازه ما را باز می کند. وقتی شرایط اینگونه باشد، مبارزه با این لیورپول دشوار خواهد بود و ما باید از این حیث عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم."

دیدگاه‌ها