کد خبر : 1663235 | 30 دی 1398 ساعت 22:42 | 71.8K بازدید | 0 دیدگاه

از عکس یادگاری تا در آغوش گرفتن لیونل مسی (عکس)

ریکی پویج، ستاره جوان بارسلونا دیشب نمایش قابل قبولی مقابل گرانادا ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از بازیکنان جوان در رویاهای خود همبازی شدن با ستاره های بزرگی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تصور کرده و اگر فرصتش را داشته باشند عکسی نیز به یادگار با آنها می گیرند. این اتفاق چند سال قبل برای ریکی پویج نیز رخ داد و حالا او رویاهایش را جامه عمل پوشانده و همبازی لیونل مسی شده است.

 

ریکی پویج دیشب و در اولین تجربه کیکه ستین در هدایت بارسلونا، در دقیقه 71 و در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد لیونل مسی توانست گل برتری بخش تیمش را به ثمر رسانده و در آغوش ریکی پویج جشن شادی بگیرد.

 

ریکی پویج که در سال 2013 وارد آکادمی بارسلونا شد، یک هافبک خلاق و توانمند به شمار می آید و بسیاری او را وارث ستاره های بزرگی چون آندرس اینیستا و ژاوی می دانند. هواداران بارسلونا امیدوارند با ورود کیکه ستین، سبک بازی گذشته تیم محبوب شان دوباره تکرار شده و این تیم نمایشی چشم نواز ارائه دهد. استفاده از بازیکنان آکادمی نیز یکی از اتفاقات عرف در ترکیب بارسا در دهه های اخیر بوده و به نظر می رسد با ورود کیکه ستین، ریکی پویج این فرصت را دارد که توانایی هایش را در ترکیب بلوگرانا به نمایش بگذارد.

 

1471166

دیدگاه‌ها