کد خبر : 1663282 | 01 بهمن 1398 ساعت 10:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: الگوی بزرگ من زین‌الدین زیدان بود

کیلین امباپه پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید در کودکی زین‌الدین زیدان اولین الگوی بزرگ او بوده و تاثیر زیادی در زندگی فوتبالی‌اش داشته است.

امباپه: الگوی بزرگ من زین‌الدین زیدان بود

به گزارش "ورزش سه"، کیلین امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه درباره الگوهای بزرگ فوتبالی‌اش در کودکی و نوجوانی صحبت کرده و می‌گوید در آن دوران زین‌الدین زیدان سرمربی این روزهای رئال مادرید بیشترین تاثیر را بر روی او داشته است.

 

1471227

 

امباپه 21ساله در یکی دو سال گذشته موفق شده به یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال تبدیل شود. این مهاجم پاری سن ژرمن که به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی هم شده در حالی که به تازگی دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته افتخاراتی در کارنامه‌اش دارد که تنها با بزرگان فوتبال این کشور قابل مقایسه است. امباپه که در یکی از حومه‌های فقیر شهر پاریس بزرگ شده در زمانی کودکی‌اش را پشت سر گذاشته که زیدان در قله فوتبال دنیا ایستاده بوده.

 

امباپه در مهمانی‌ای که به مناسبت افتتاح بنیاد خیریه خود برگزار کرده بود در این باره گفت:" زندگی فوتبالی من چند مرحله داشت. وقتی تازه در بچگی فوتبال را شروع کرده بودم الگوی بزرگم زیدان بود. شما وقتی پسربچه هستید و در فرانسه زندگی می‌کنید، الگوی اصلی‌تان زیدان است".

 

1471230

 

ستاره فرانسوی در ادامه صحبت هایش گفت:" ولی بعد الگوی من کریستیانو رونالدو شد و خوشبختانه اینقدر خوش‌شانس بودم که او را از نزدیک ببینم. الگوی بعدی من هم رونالدوی برزیلی بود، به خاطر سبک بازی‌اش. من هم می‌خواهم مثل آنها تاثیر خودم را در دنیای فوتبال به جا بگذارم و پیامم را در تاریخ فوتبال به ثبت برسانم".

 

دیدگاه‌ها