کد خبر : 1663306 | 01 بهمن 1398 ساعت 11:48 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های رو در رو جدول را دگرگون می‌کند؟

جنگ جهانی بقا در شروع نیم فصل دوم!

در 3 هفته ابتدایی نیم فصل دوم رویارویی تیم های پایین جدولی می تواند تا حد زیادی تکلیف تیم های پایین جدولی را روشن کند.

جنگ جهانی بقا در شروع نیم فصل دوم!

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر از روز جمعه گذشته با یک بازی میان شاهین بوشهر و شهرخودرو کلید خورد و از شنبه هفته آینده به طور رسمی استارت می خورد و بار دیگر تب فوتبال باشگاهی داغ می شود.


یکی از نکات کلیدی شروع نیم فصل دوم تقابل تیم های پایین جدولی است. تیم های مثل شاهین بوشهر، گل گهر سیرجان، پیکان تهران، سایپای تهران و پارس جنوبی جم که رده های پایینی جدول را به خود اختصاص دادند و خطر سقوط را احساس می کنند.  این تیم ها اما در 3 هفته ابتدایی نیم فصل دوم بازی های حساسی با یکدیگر دارند که می توانند شانس خود برای بالا رفتن در جدول را امتحان کنند.


در هفته هفدهم لیگ برتر گل گهر سیرجان و سایپای تهران رو در روی همدیگر قرار می گیرند. مسابقه ای که برای شاگردان مجید جلالی و ابراهیم صادقی اهمیت زیادی دارد و برنده اش در جدول شرایط خود را بهبود می بخشد.


در هفته هجدهم هم دو بازی حساس دیگر میان قعرنشینان برگزار خواهد شد؛ جایی که پارس جنوبی میزبان گل گهر است و پیکان از شاهین بوشهر پذیرایی می کند. همچنین در هفته نوزدهم هم سایپا از پارس جنوبی میزبانی می کند که این بازی ها نیز بسیار تعیین کننده خواهد بود.


به عبارت بهتر می توان گفت 3 تیم گل گهر، پارس جنوبی و سایپا در 3 هفته ابتدایی نیم فصل دوم دو بازی رو در رو و حساس با رقبای مستقیم خود دارند که اگر از آنها سربلند بیرون بیایند، شرایط شان در جدول رده بندی دگرگون خواهد شد.

دیدگاه‌ها