کد خبر : 1663313 | 01 بهمن 1398 ساعت 12:20 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

این پرونده باید از نظر حقوقی هم بسته شود؛

سلطانی: استراماچونی دنبال جلسه است، نه غرامت

معاون باشگاه استقلال می گوید سرمربی ایتالیایی سابق این تیم، درخواست غرامت نداشته و به دنبال برگزاری جلسه ای برای توافق است.

سلطانی: استراماچونی دنبال جلسه است، نه غرامت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری پیرامون ارسال یک ایمیل از سوی وکیل آندره آ استراماچونی برای باشگاه استقلال منتشر شد که گمانه زنی ها را درباره باز شدن یک پرونده شکایت مهم برای این باشگاه به اوج رساند.

 

در این رابطه، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال به "ورزش سه" گفت: در حال حاضر صحبتی از شکایت یا غرامت خواهی نشده است. ماجرا از این قرار است که وکیل آقای استراماچونی یک ایمیل به باشگاه داده و در آن درخواست کرده که با نمایندگان باشگاه جلسه برگزار شود تا صحبت کنیم و ببینیم چه توافقی انجام می شود.  وکیل استراماچونی می گوید ما یک سری ادعا داریم و باشگاه هم همینطور است. پس بهتر است که جلسه ای بگذاریم و درباره این ادعاهای طرفین صحبت کنیم و به یک نتیجه برسیم.

 

وی افزود: با توجه به شناختی که از استراماچونی دارم، بعید می دانم او دنبال غرامت باشد. ولی نکته اینجاست که به هر حال این کیس بین استقلال و استراماچونی از لحاظ حقوقی باید بسته شود و او هم دنبال همین است.

 

سلطانی درباره پرونده وینفرد شفر گفت: آقای شفر شکایت کرده اما من در جریان نیستم. چون نه در زمان حضورش من در استقلال بودم و نه در زمان برکناری اش. به همین خاطر چیز دقیقی از ماجرا نمی دانم و در جریان ایمیل ها و مکاتبات صورت گرفته هم نیستم.

دیدگاه‌ها