کد خبر : 1663320 | 01 بهمن 1398 ساعت 12:59 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار همه جوره پشت بازیکنان ایستاده است

میرجوان: امیدوارم در لیگ هم به پرسپولیس گل بزنم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد طبق وعده مسئولان تا پایان هفته جاری مشکلات مالی حل شود.

میرجوان: امیدوارم در لیگ هم به پرسپولیس گل بزنم

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. اردوی مطلوبی را در تهران بر پا کردیم و بازی های دوستانه خوبی انجام دادیم. فکر می کنم از همه نظر شرایط مان خوب شده و آماده هستیم تا نیم فصل دوم را نیز با اقتدار آغاز کنیم.


وی درباره بازی تدارکاتی روز گذشته با پرسپولیس که با گلزنی خودش همراه بود، تاکید کرد: به هر حال این بازی دوستانه بود و در بازی های دوستانه نتایج و گلزنی اهمیت خاصی ندارد. با این وجود تمام تلاشم را می کنم که در نیم فصل دوم مهره موثری برای تیمم باشم و در خط حمله تیم مثمرثمر واقع شوم. انشاالله در بازی رسمی لیگ برتر در مسجدسلیمان به پرسپولیس گل بزنم و بتوانم به تیمم کمک کنم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: مشکلات مالی همچنان ادامه دارد. مسئولان باشگاه قول داده اند طی هفته جاری مشکلات را حل کنند و بازیکنان دریافتی داشته باشند. جا دارد از آقای تارتار هم تشکر کنیم که همه جوره در این ماجرا پشت بازیکنان ایستاده تا مشکلات حل شود. انشاالله این اتفاق بیفتد و بتوانیم در نیم فصل دوم نیز نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.

 

1323626


میرجوان درباره اینکه تیمش تا اینجای رقابت ها فقط یک شکست داشته، گفت: فکر می کنم تیم ما کاملا شخصیت نباختن پیدا کرده و هیچ کدام از اعضای تیم دوست ندارند بازنده باشند. انشاالله بتوانیم این شرایط خوب را ادامه دهیم و در نیم فصل دوم هم دل هواداران خوب مسجدسلیمان را شاد کنیم.


وی در پایان افزود: بازی آینده مان با نفت آبادان بسیار مهم است. دو تیم خوزستانی به مصاف هم می روند و کار سختی داریم. با این حال با حضور هواداران خوب مسجدسلیمانی می توانیم یک برد خوب را به دست بیاوریم و تمام هدفمان کسب پیروزی در این دیدار است. امیدوارم بتوانیم با تمام قوا به میدان برویم و به هدفمان برسیم.

 

 

دیدگاه‌ها