کد خبر : 1663343 | 01 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین احد آقا؛ علم بهتر است یا ثروت؟

تیم کم هزینه در کنار کادر جدید، تقابلی برای ساختار ماشین‌سازی است؛ شروع مسابقات نشان خواهد داد که در فوتبال ماشین سازی علم بهتر است یا ثروت؟

ماشین احد آقا؛ علم بهتر است یا ثروت؟

به گزارش "ورزش سه"، احد شیخ‌لاری یکی از فوتبالیست هایی است که فوتبال دهه 60  آذربایجان با نام او گره خورده است. مهاجمی لاغر اندام که در محوطه جریمه همیشه یک سر و گردن از همه بالاتر بود. فوتبال دوستان تبریز او را یکی از مهاجمان تاریخ آذربایجان می‌دانند، اما با این وجود در سال های اخیر هیچ خبری از او نبود تا اینکه در این فصل با تراکتور به سطح اول فوتبال بازگشت و اکنون نفر اول نیمکت ماشین‌سازی است.

 

شیخ‌لاری در گذشته توانسته شهید قندی را لیگ برتری کند و در چند تیم دیگر نیز سابقه کاری خوبی از خود نشان داده ولی در سال های اخیر در فوتبال حضور نداشت ولی با این وجود، هرچند او حضور فعالی در عرصه مربیگری نداشته اما برخلاف هم دوره‌ای های خود با فوتبال دهه 60 به سمت مربیگری نیامده و با دیدن دوره‌های مختلف علم فوتبالی خود را بروز کرده است.

 

احد شیخ‌لاری در حالی سرمربی ماشین‌سازی شد که تیم سر حال و قبراق خطیبی را که اکنون دو بازیکن اصلی‌اش یعنی نریمان‌جهان و احمد زنده روح که بهترین گلزن تیم بود را از دست داده، تحویل گرفت. بعد از جدایی خطیبی از ماشین‌سازی، مشکلات مالی این تیم را از لحاظ روحی تبدیل به تیمی درهم شکسته کرده بود که بازیکنان با بی‌میلی تمام در تمرینات شرکت می‌کردند و همین موضوع کار را برای شیخ لاری سخت می‌کرد.


شیخ‌لاری در دو هفته گذشته توانسته همدلی و یکدستی تیم را به حالت قبل برساند و موفق شده با شاگردان خود ارتباط خوبی برقرار کند و حداقل از لحاظ روحی این تیم را در شرایط خوبی قرار دهد.


شیخ لاری در بدو ورود خود به ماشین سازی توانست روی مهره های تاثیر گذاری همچون عزیز معبودی، مسیح زاهدی و حامد لک که ساز جدایی زده بودند از لحاظ روحی روانی کار کرده و موفق شود آنها را به تیم بازگرداند.


اکنون ماشین سازی تا حدودی توانسته مشکلات مالی خود را حل کند و با شیخ‌لاری و بخشی‌زاده نیز خلا فنی را پر کرده است. از سوی دیگر، ماشین‌سازی دومین تیم کم‌هزینه لیگ در ابتدای فصل بود و حالا شاید با جدایی زنده‌روح و سامان تبدیل به کم‌هزینه ترین تیم لیگ شده باشد.
 

تیم کم هزینه در کنار کادر فنی که تقابلی جدید برای ساختار ماشین‌سازی می‌تواند باشد که شروع مسابقات نشان خواهد داد که در فوتبال ماشین‌سازی علم بهتر خواهد بود یا ثروت؟

دیدگاه‌ها