کد خبر : 1663357 | 01 بهمن 1398 ساعت 15:23 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: تصمیم AFC ورزشی نبود

باید قبول کنیم آقایحیی از شهرخودرو جدا شد

مدافع تیم شهرخودرو معتقد است فوتبال حرفه ای شده است و به همین دلیل بازیکنان این تیم قبول کرده اند که گل محمدی از این تیم جدا شده و حالا باید خود را با شرایط جدید وفق دهند.

باید قبول کنیم آقایحیی از شهرخودرو جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم شهرخودرو مشهد در حاشیه تمرینات این تیم شرایط تیم خیلی خوب است. بعد از رفتن آقایحیی همه ما ناراحت شده بودیم. به هرحال ما در یک سال و نیم اخیر روزهای خوبی با ایشان داشتیم اما در نهایت همه باید قبول کنیم که فوتبال حرفه ای شده و طبیعی است که باید انتظار هر اتفاقی را در آن داشت. به هرحال باید قبول کنیم آقایحیی از شهرخودرو رفت.

 

او در ادامه گفت: این روزها تمرینات خوبی با آقای سرآسیایی داریم. تیممان الان بسیار باانگیزه تا بتواند در بازی های نیم فصل دوم حضور پیدا کند و بتواند به نتایج خوب خود ادامه دهد. به این تیم خیلی امیدواریم و دنبال این هستیم تا شهرخودرو را در جایگاهی قرار دهیم که لیاقت آن را دارد.

 

مدافع مشهدی ها درباره چالشی که روبروی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یعنی بازی در زمین بی طرف، قرار گرفته است گفت: ببینید من سیاسی نیستم تا بتوانم از نظر سیاسی این صحبت ها و اتفاقات را تحلیل کنم اما به عنوان یک ورزشکار می توانم بگویم هواداران تیم ما خیلی انتظار این روز را کشیدند و قطعا با این تصمیم در حق آنها اجحاف می شود.

 

1346792

 

او در این باره ادامه داد: کشور ما واقعا امن است و نمی دانم چطور می توانم این تصمیم را قبول کنم. به هرحال همان طور که گفتم قطعا یک تصمیم گیری سیاسی در این باره شده که طبیعتا من نمی توانم درباره آن نظر بدهم. من در مواقع اینچنینی به عنوان یک بازیکن باید مطیع دستوراتی باشم که از جانب مسئولان باشگاه داده می شود.  

 

مرادمند درباره حضور مربی و بازیکن خارجی جدید در شهر خودرو گفت: مدت زمان کمی است که مربی ایتالیایی به جمع ما اضافه شده است و دقیقا نمی دانیم که قرار است چگونه به تیم کمک کنند اما همین اتفاق پیوستن او به تیم و حضورش در مشهد و تمرینات شهرخودرو بار مثبتی برای بازیکنان تیم به دنبال داشته است. هم حضور مربی ایتالیایی و هم بازیکن اوکراینی قطعا برای همه ما خوب خواهد بود. حالا باید دید از نظر فنی هم چگونه می توانند با تیم هماهنگ شوند.

دیدگاه‌ها