کد خبر : 1663359 | 01 بهمن 1398 ساعت 15:43 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق پشت پرده با پرز؟

وکیل زن مرموز؛ او امباپه را به رئال می‌برد

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی آینده نامشخصی دارد. او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و اخبار مربوط به انتقال او به رئال نیز روز به روز بیشتر می شوند.

وکیل زن مرموز؛ او امباپه را به رئال می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کیلیان امباپه مدت هاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. تابستان 2017 او چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت اما در نهایت ترجیح داد پیشنهاد پی اس جی را قبول کند و با دریافت دستمزد بیشتر در شهر زادگاهش پاریس ماند.

رئال حاضر بود 180 میلیون یورو برای امباپه هزینه کند اما پدیده وقت فوتبال فرانسه در آن مقطع از این هراس داشت که زیر سایه رونالدو بماند و نتواند پیشرفت موردنظرش را داشته باشد.

 

 

1471307

 

 

امباپه در سومین فصل حضورش در پی اس چی تبدیل به رهبر تیم همراه با نیمار شده است. او تا 2022 قرارداد دارد ولی فعلا تمایلی برای تمدید نشان نداده است و در جدیدترین مصاحبه خود همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

همه اینها در شرایطی است که اسپانیایی ها خبر از حمله جدید رئال برای جذب امباپه در تابستان پیش رو می دهند. در این راه نقش یک وکیل زن به نام "دلفین وریدن" می تواند تعیین کننده باشد.

امباپه چند ماه پیش با این وکیل زن خبره قرارداد امضا کرد و بنا بر اطلاع منابع موثق، او در تلاش است تا زمینه برای جدایی موکلش از پی اس جی و انتقالش به رئال را فراهم کند. طبق همین ادعا وریدن به امباپه توصیه کرده است که فعلا پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کند و تابستان پیش رو برای خواسته اش مستقیما با سران پی اس جی وارد مذاکره شود. او به امباپه وعده داده است که هر کاری خواهد کرد تا او را به رئال انتقال دهد. وریدن معتقد است که امباپه با پیوستن به رئال یک قدم بزرگ به سمت توپ طلا برخواهد داشت و ماندن او در پی اس جی را به صلاح نمی داند.

گفته می شود که وریدن نقش بسیار مهمی هم در تمدید قرارداد امباپه و هم در انتقال او به رئال ایفا خواهد کرد و در واقع هدف از امضای قرارداد با او نیز همین مهم بوده است.

باید دید در این همکاری نقش باشگاه رئال مادرید چه بوده است و اینکه آیا توافقی پشت پرده با مادریدی ها بر سر این مساله وجود داشته است؟ در هر صورت باید صبر کرد و دید که در نهایت برنامه های وریدن، امباپه را به کدام مسیر سوق خواهد داد.

 

 

1471230

 

دیدگاه‌ها