کد خبر : 1663362 | 01 بهمن 1398 ساعت 15:37 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه استقلال نامه توافق را منتشر کرد

گروه 4؛ یا با هم بازی می‌کنیم یا با هم حذف می‌شویم

باشگاه استقلال اعلام کرد که طبق توافق نامه ای که بین 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به امضا رسیده است هیچ باشگاهی نمی تواند به تنهایی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری کند.

به گزارش ورزش سه، بعد از اعلام afc مبنی برای برگزاری بازی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف مدیران 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخوردرو اعلام کردند در ایران امنیت کامل برقرار است و آنها حاضر نیستند در کشور ثالث به میدان بروند.

 

با این حال امروز شایعاتی به راه افتاده است که 2 باشگاه استقلال و شهرخوردو برای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر می شوند، موضوعی که باشگاه استقلال آن را تکذیب و البته تاکید می کند که هر تصمیمی با موافقت 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا رخ خواهد داد.

 

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: « اخباری که درباره سفر دو نماینده‌ ایران جهت حضور در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا و شایعاتی که مربوط به احتمال حضور دو نماینده دیگر در مرحله گروهی به گوش می‌رسد، تحت هیچ عنوان صحت ندارد و این توافقی است که چهار باشگاه ایرانی به ثبت رسانده‌اند و موضع رسمی باشگاه استقلال طبق توافق‌نامه‌ای که مشاهده می‌کنید، برقرار خواهد بود.


بدون تردید هیچکدام از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در این تصمیم ملی به تنهایی عمل نخواهند کرد.


لطفا به این شیطنت‌ها و اخبار بی‌اساس و تفرقه‌برانگیز توجه نکنید.»

 

البته در این بین مدیران ارشد ورزش و البته فوتبال در تلاش هستند تا از لابی خود استفاده کنند و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا را تغییر بدهند و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

1471310

دیدگاه‌ها