کد خبر : 1663388 | 01 بهمن 1398 ساعت 16:58 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل

اولین تنش مورینیو در تاتنهام؛ رخ به رخ با مدافع عصبی

در تمرین روز یکشنبه تاتنهام بین مورینیو و دنی رز مدافع چپ تاتنهام تنش بالا گرفته بود.

اولین تنش مورینیو در تاتنهام؛ رخ به رخ با مدافع عصبی

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دو ماه است که به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شده و هنوز وضعیت باثباتی بر این تیم حاکم نشده است. تاتنهام البته توانسته خود را از نیمه دوم جدول جدا کند ولی هنوز نتوانسته به جمع چهار تیم بالای جدول اضافه شود. این هدفی است که ژوزه مورینیو دنبال می کند یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای تاتنهام.

 

 

1469528

 

 

طبق ادعای دیلی میل، ژوزه مورینیو و دنی رز مدافع چپ ملی پوش تاتنهام اخیرا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و بین این دو در تمرین یکشنبه تاتنهام تنش نیز در گرفته است.

طبق این گزارش، همه چیز پس از بیرون گذاشتن دنی روز از فهرست بازی با واتفورد شروع شد. مورینیو در توجیه گفته بود که رز مصدوم است اما در واقع اینطور نبود.

رز در تمرین یکشنبه از مورینیو توضیح می خواهد و پس از چند دقیقه صحبت که گویا با صدای بلند نیز همراه بوده، دو طرف به نتیجه ای نمی رسند. رز که از توضیحات مورینیو قانع نشده بود، عصبانیتش مضاعف می شود و نزدیک بود کار به جاهای باریک نیز کشیده شود.

اتفاقی که بازخوردی منفی در تیم داشت اما در تمرین دیروز که با حضور عکاسان و خبرنگاران بود، رز بدون مشکل و مثل همیشه تمرین کرد و در بخشی از کار مورینیو او را به کناری کشید و برای وی تمریناتی اختصاصی در نظر گرفت. در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد که دو طرف موقتا اختلافات را کنار گذاشته اند.

 

 

1470592

 

دیدگاه‌ها