کد خبر : 1663392 | 01 بهمن 1398 ساعت 17:14 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

از قبل گفته بودیم روی زمین کاور بکشند

رمضانی: مجیدی حق دارد ناراحت باشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال به شدت از عدم تمرین این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب دلخور است.

رمضانی: مجیدی حق دارد ناراحت باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال قرار بود امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کند ولی به آنها اعلام شد که این زمین پوشیده از برف است و شرایط برگزاری تمرین را ندارد.


سعید رمضانی در توضیح این اتفاق به ورزش سه می گوید: ما سه  روز پیش که با داماش تهران بازی داشتیم من به مسوولان زمین انقلاب اعلام کردم که ما دو روز تمرین نداریم و کاورهای چمن را بکشید تا ما بتوانیم روز سه شنبه تمرین کنیم.

 

او ادامه داد: امروز که ما باید تمرین می کردیم برای من عکس هایی فرستادند که چمن پوشیده از برف است و شرایط برگزاری تمرین را ندارد. متاسفانه به خاطر کارشکنی این مجموعه ما نتوانستیم در زمین چمن طبیعی تمرین کنیم.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این کار عمدی بود یا نه هم گفت: به هرحال ظاهرا چون کارگران حقوق خود را دریافت نکرده بودند کاور را روی چمن نکشیدند. من چند روز پیش به پیمانکار گفته بودم حاضرم از جیبم پول بدهم تا کارگران بیشتری سر زمین بگذارید ولی این اتفاق رخ نداد.

 

او در مورد ناراحتی فرهاد مجیدی در تمرین امروز استقلال هم گفت: من حق می دم آقای مجیدی ناراحت باشند، مجیدی بهترین تیم ایران را در اختیار دارد و حق دارد  که این تیم امکانات مناسب داشته باشد.

 

او در مورد چگونگی انتخاب زمین مدرن تهران هم گفت: وقتی این اتفاق افتاد به من گفتند تهرانسر هم دیگر زمین تمرینی استقلال است، با آنها تماس گرفتم که گفتند این زمین هم پوشیده از برف است. بعد از اینکه متوجه شدم این اتفاق افتاده است می خواستیم در زمین غدیر تمرین کنیم که به ما اعلام شد در این زمین امروز بازی رده های پایه برگزار می شود. همچنین ورزشگاه امام رضا که در اختیار ما است هم پوشیده از برف بود و ما توانستیم مجموعه ورزشی مدرن را برای تمرین امروز هماهنگ کنیم.

 

سعید رمضانی در پایان گفت: طبق صحبتی که امروز شده است قرار است از فردا به زمین شماره 2 آزادی برویم و تمرین مان را در این زمین برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها