کد خبر : 1663394 | 01 بهمن 1398 ساعت 17:28 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلم می‌خواهد در آزادی و برابر 100هزار هوادار بازی کنم

هاراپتیان: عدم امنیت در ایران دروغ است

دروازه‌بان جدید پیکان با ابراز رضایت از حضور در ایران، از امنیتی که طی این مدت تجربه کرده ابراز رضایت کرد.

هاراپتیان: عدم امنیت در ایران دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، آرام هاراپتیان، جدیدترین خارجی حاضر در فوتبال ایران است که با حضور در پیکان به دنبال نمایش توانایی‌های خود و برطرف کردن بزرگترین ضعف این تیم در نیم فصل اول است. او درباره حضور در ایران می‌گوید: اول از همه بگویم که خوشحال هستم در این کشور باتمدن حضور دارم. ارامنه در ایران حضور دارند و به کمی تحقیق نیاز داشتم تا مواردی که نیاز بود بدانم را پیدا کنم. این را به خوبی می‌دانم که مردم خونگرم ایران با اقلیت‌ها در این کشور رفتار بسیار خوبی دارند و اینجا احساس راحتی می‌کنم.


وی با اشاره به مشورت با بازیکنان ارمنی سابق حاضر در فوتبال ایران می‌گوید: یکی از افراد قابل احترامی که از او برای سفر به ایران مشورت گرفتم آقای مارتیک خاچاتوریان، سرمربی سابق استقلال اهواز است. درباره شرایط سوال کردم و به من گفتند که ایران کشور خوبی است که مردم میهمان نوازی دارد و دقیقا هم همینطور است. همین برای من کافی بود تا شکی برای انتخاب ایران نداشته باشم.


هاراپتیان درباره اینکه این روزها بحث زیادی درباره شرایط ایران وجود دارد اینطور واکنش نشان داد: حقیقتا اینطور نیست. من ایران را کشور امنی می‌بینم و شایعاتی که مطرح شده را به هیچ وجه باور نکردم. می‌دانم که چنین شایعاتی صحت ندارد و به هیچ عنوان قابل قبول نبود که به این دلیل از انتخاب ایران منصرف شوم.


دروازه‌بان تازه وارد پیکان درباره شرایط تیمش گفت: همه چیز عالی است. بچه‌ها یکدل هستند و رفتار خوبی با یکدیگر دارند. درباره سرمربی تیم‌مان، آقای حسین فرکی هم تحقیق کرده‌ام و متوجه شدم که در تیم ملی ایران حضور داشتند و جام جهانی را هم تجربه کرده‌اند. ایشان سرمربی بزرگی هستند و خیلی از آشنایی با ایشان خوشحالم. چند پیشنهاد دیگر از لیگ برتر ایران هم داشتم اما پیکان را انتخاب کردم چرا که سرمربی بزرگی دارد و آقای خاچاتوریان از شخصیت ایشان برای من تعریف کرده بود. امیدوارم که در این تیم موفق باشم و در ترکیب تیم مثمرثمر باشم.


وی درباره شناختش از فوتبال ایران نیز گفت: شرایط تیم‌ها را هم بررسی کردم. ایران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس را دارد که رویارویی آنها در مسابقات شهرآورد در جهان یکی از بزرگترین شهرآوردهاست. وقتی شنیدم که برای این بازی حدود 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند شوکه شدم! این جو خوب فوتبال ایران را نشان می‌دهد و ورزشگاه آزادی ورزشگاه بزرگی است که دوست دارم در آن بازی کنم.

دیدگاه‌ها