کد خبر : 1663413 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:31 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد کاظمی و چالش یک ماموریت سخت (عکس)

بادران که در ابتدای مسابقات لیگ دسته یک با نتایج خوب به صدر جدول رسیده بود در ادامه با نتایجی که گرفت به نیمه های جدول سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه" فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول در حالی آغاز شد که تیم تهرانی بادران با فرهاد کاظمی از همان ابتدای در رویای صعود به لیگ برتر بود. فصل برای شاگردان فرهاد کاظمی به‌خوبی شروع شد و حتی بادران به صدر جدول هم رسید ولی در ادامه وضعیت تغییر کرد و از دست دادن چند امتیاز حساس باعث شد تا بادران به رده‌های پایین‌تر برود.


نکته مهم در نیم‌فصل اول این بود که تعداد زیادی از بازیکنان بادران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، به همین دلیل کاظمی دست به تغییر زد و با کنار گذاشتن چند بازیکن، نفرات جدیدی را به تیمش اضافه کرد. دو،سه هفته پیش علی نعمتی جایگزین کوروش ملکی درون دروازه این تیم شد. این بحران از زمانی آغاز شد که مهرداد طهماسبی گلر اول بادران در ابتدای لیگ رباط صلیبی پاره کرد و پرویز کریمی گلر دوم بادران هم نتوانست جای طهماسبی را پر کند.

 

1471369


بادران در خط دفاع هم دست به تقویت تیمش زد و حمید علی‌عسگر مدافع پیشین پرسپولیس و مصطفی نائیج‌پور مدافع سایپا را به خدمت گرفت. امیر میربزرگی هم که در خط هافبک یک وزنه مهم محسوب می‌شود دوباره به این تیم برگشت و بادران حسین دوست‌دار از نفت مسجدسلیمان را هم به خدمت گرفت. فرزاد حاتمی هم از همین تیم جنوبی راهی بادران شد همینطور بهنام رسومی‌نیا از نود ارومیه به این تیم پیوست.
بادران در پایان هفته بیستم لیگ برتر ده امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و 14 هفته مهم و حیاتی پیش‌روی این تیم و فرهاد کاظمی است. حالا کاظمی در یک چالش سخت دیگر در دوران مربیگری‌اش قرار گرفته و البته خودش هم بارها در مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرده که همیشه عاشق کارهای سخت بوده و بیشتر موفقیت‌های دوران مربیگری‌اش، در دوران سخت رقم خورده است. یکی از همین ماموریت‌های سخت چند سال پیش در پیکان برای کاظمی رقم خورد، تیم او در نیم‌فصل اول و در جدول 14 تیمی مسابقات، سیزدهم شد. هیچ کس تصور نمی‌کرد پیکان در آن فصل حتی خودش را به میانه جدول برساند ولی کاظمی توانست در نیم‌فصل دوم با بردهای پی درپی پیکان را به لیگ برتر برساند.

 

1471371

 

1471370


بادران در حال حاضر 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، هرچند که از 14 بازی باقی مانده، 10 بازی در تهران برگزار خواهد کرد.

 

1471372

دیدگاه‌ها