کد خبر : 1663414 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:17 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

سالامانکا-رئال؛ بیم کهکشانی ها از تکرار کابوس 2000

20 سال پیش رئال مادرید در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مغلوب تیم دسته سومی تولدو شد. فردا رئال در همین مرحله باید به مصاف یک تیم دسته سومی دیگر برود.

سالامانکا-رئال؛ بیم کهکشانی ها از تکرار کابوس 2000

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در زمین اونیونیستا سالامانکا اولین بازی خود در کوپا دل ری فصل جاری را پیش رو خواهد داشت. فصل جاری برای اولین بار از سال 2004 در مرحله یک شانزدهم نهایی یک تک بازی برگزار می شود و رئال برای برداشتن اولین قدم به سوی بیستمین قهرمانی خود در کوپا باید از سد این حریف دسته سومی بگذرد.

 

 

Image result for TOLEDO REAL MADRID

 

 

16 سال پیش رئال در تک بازی یک شانزدهم نهایی با مربیگری گارسیا رامون برابر تنه ریف قرار گرفت. بازی در زمین تنه ریف بود و دو تیم تا دقیقه 119 با تساوی 1-1 به کار ادامه می دادند که سانتی سولاری گل دوم خود و رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها راهی دور بعد شوند.

 

آخرین بار که رئال در این مرحله حذف شد، به سال 2000 بر می گردد. رئال که چند ماه قبل توانسته بود برای هشتمین بار قهرمان اروپا شود، به زمین تولدو رفت. ویسنته دل بوسکه هدایت کهکشانی ها را برعهده داشت و تیمش را با این ترکیب در ورزشگاه سالتو کابایو روانه میدان کرد: سزار، هیه رو، سانچیس، کامپو، کورالس، سلادس، ریبرا، فلاویو، سولاری، ساویو و مورینتس.

رئال در یک ربع اول دو گل دریافت کرد و هرچند ساویو دقیقه 19 یکی از گل ها را جبران کرد ولی در نهایت 2-1 باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

 

Image result for TOLEDO REAL MADRID

 

دیدگاه‌ها